رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک گفت: به مناسبت دهه فجر طرح‌های فرهنگی، تولیدی و خدماتی در این شهرستان افتتاح شد.

سید ناصر حسینی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و دهه فجر، طی مراسمی چند طرح فرهنگی، تولیدی و خدماتی با حضور معاون فرماندار معاون اشتغال و معاون امور اجتماعی اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی استان در این شهرستان افتتاح شد.

او افزود: به منظور ایجاد بسترلازم در جهت افتتاح ارتقای مولفه‌های فرهنگ کار، خلاقیت، نوآوری، کارآفرینی و بهره وری، روحیه کار جمعی و تعاون، وجدان کاری انضباط اجتماعی، مسئولیت پذیری و رعایت اخلاق دینی، ۲خانه فرهنگ کار و تلاش کارخانجات تراورس بتنی و سدنیروگاه کرخه اندیمشک افتتاح شدند.

حسینی ادامه داد: به منظور حمایت ازاشتغال خرد و با تاکید بر اهمیت این طرح‌ها در اندیمشک، طرح مشاغل خانگی تولید البسه محلی و سنتی، شرکت تعاونی تولید نان ساج دز، طرح تعاونی گردشگری، کارگاه تولید درب و پنجره دوجداره (صندوق کارآفرینی وامید) و تولید محصولات چرم به بهره برداری رسیدند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: دهه فجر ، اشتغال زایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار