جام باشگاه‌های جهان سال ۲۰۲۱ با برگزاری دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی در دوحه قطر پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز و از ساعت ۲۱ به وقت ایران، دومین بازی از مسابقات جام باشگاه‌های جهان در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها، میان تیم‌های الدحیل قطر و الاهلی مصر قهرمان آفریقا در استادیوم اجو کیشن سیتی شهر دوحه برگزار شد.

این دیدار با برتری یک گله نماینده آفریقا (الاهلی مصر) مقابل قهرمان لیگ قطر و دومین نماینده آسیا، یعنی الدحیل به پایان رسید.

تک گل این بازی برای تیم  الاهلی را حسین الشحات، مهاجم مصری این تیم در دقیقه ۳۰ به ثمر رساند.

تیم الدحیل که به عنوان نماینده کشور میزبان و قهرمان فصل گذشته لیگ قطر در این مسابقات شرکت کرده بود با وجود عملکرد خوب در این بازی، مخصوصا در نیمه دوم نتوانست دروازه تیم مصری را بعد از گلی که این تیم در نیمه اول دریافت کرد؛ باز کند و بازنده این دیدار کاملا عربی عنوان گرفت.

در این بازی علی کریمی، ستاره سابق تیم استقلال و ملی پوش فوتبال کشورمان ۸۲ دقیقه برای تیم الدحیل بازی کرد و با وجود عملکرد خوب نتوانست مانع از شکست تیم خود در این بازی شود.

تیم فوتبال الاهلی مصر با پیروزی مقابل میزبان خود باید دوشنبه ۲۰ بهمن در دیدار نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان و از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف تیم فوتبال بایرن مونیخ، قهرمان اروپا برود. دیداری که برگزاری و یا حتی پیروزی در آن می‌تواند افتخاری بزرگ برای این تیم مصری باشد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سلیمانی
۱۱:۰۶ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
اعه...
قرار بود امروز موقع بازی استقلال-نساجی زیر نویس کنه پیروزی-بایرن که!!!
آخرین اخبار