آشناگر بابیان اینکه کمبود زمین چالش جدی در سرخه است، گفت: بهتر بود به‌جای ساخت ۱۰۶ واحد ویلایی مسکونی حداقل ۵۰۰ واحد آپارتمانی در این فضا برای این شهر ساخته می‌شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در آئین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان سرخه ضمن بیان اینکه کمبود زمین چالش جدی سرخه است و می‌بایست برای تأمین زمین موردنظر ساخت واحدهای مسکونی و ایجاد ادارات تلاش کرد، ابراز داشت: از معاون استاندار درخواست داریم تا طی مدت باقی‌مانده از دولت این مسئله را به فرجام رسانده تا دغدغه مردم برطرف شود.

او ضمن بیان اینکه می‌بایست در همه حال از منابع موجود برای توسعه شهرستان به‌درستی استفاده کرد، افزود: با توجه به کمبود زمین در سرخه بهتر بود به جای ساخت ۱۰۶ واحد ویلایی مسکونی در زمینی به وسعت ۱۱ هزار و ۳۰۰ متر، حداقل ۵۰۰ واحد آپارتمانی در این فضا ساخته می‌شد.

استاندار سمنان بابیان اینکه سرخه شهرستانی در مسیر توسعه بوده و گام‌های توسعه را نیز به‌خوبی برداشته است، ابراز داشت: علیرغم این تفاسیر سرخه با قرار گرفتن در مسیر عبور زوّار امام رضا (ع) اما در حوزه گردشگری، قدری ضعیف است لذا برای رفع آن گزارش تکمیل پروژه گردشگری سرخه هر ۱۰ روز یک‌بار توسط اینجانب به رئیس‌جمهور ارسال می‌شود.

آشناگر ضمن بیان اینکه برخی از پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام این شهرستان همچون پروژه مجتمع فرهنگی و گردشگری امید سرخه، جزو پروژه‌های ملی بشمار می‌رود، تصریح کرد: اتمام آن‌ها نقش مهمی در توسعه و رشد این شهرستان به‌ویژه بحث گردشگری و خدمات‌دهی به مردم کل کشور خواهد داشت.

او بابیان اینکه برخی روستاهای استان سمنان همچون دهستان دهملا در شهرستان شاهرود با ایجاد مجتمع خدماتی و رفاهی ضمن ثروت آفرینی برای روستا، خدمات خوبی را به مردم و مسافران ارائه می‌کند، افزود: می‌بایست این‌گونه مراکز و این خدمات افزایش یابد.

استاندار سمنان بابیان اینکه تأمین و برطرف کردن مشکلات شهرستان سرخه مطالبات جدی مردم این منطقه بشمار می‌رفت، افزود: هنوز هم برخی از مردم‌باور ندارند که مشکل تأمین آب شرب پایدار برای این منطقه به‌طور کامل برطرف شده بدین خاطر که تصور نمی‌کردند این طرح در مدتی کوتاه و با سرعت زیاد به انجام برسد.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.