عباس چمنیان، مربی تیم فوتبال تراکتور درباره شکست تیمش برابر پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس چمنیان، مربی تیم فوتبال تراکتور درباره شکست تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: من از هواداران تراکتور بابت شکست امروز عذر خواهی می‌کنم.  ما در بازی‌های خانگی دچار مشکل هستیم و این موضوع باید حل شود.  

او ادامه داد: همان طور که گفتم در صورت اشتباه در بازی با پرسپولیس، دچار مشکل می‌شویم. بازیکنان ما با وجود  این که تاکید زیادی شده بود که بازیکنان حریف را بگیرند، اما این کار را  به درستی انجام ندادند؛ چون تک تک بازیکنان پرسپولیس در زدن گل از طریق  ضربات ایستگاهی مهارت زیادی دارند و جزء خوبان هستند. به هر حال بازیکنان ما یک لحظه از  سید جلال حسینی غفلت کردند و این بازیکن با ضربه سر گلزنی کرد. قبل از گل اول پرسپولیس، حمزاوی موقعیت گلزنی صد در صدی  داشت، در صورتی که ضربه اش گل می‌شد  به طور حتم شرایط بازی تغییر می‌کرد.  

بضاعت تیم تراکتور همین قدر است 

چمنیان گفت: تا قبل از گل پرسپولیس روند بازی بد نبود؛ اما طبیعی بود که بعد از گلی که دریافت کردیم و قصد جبران گل خورده را داشتیم دوباره پرسپولیس موقعیت‌هایی را به دست آورد و دقت نکردن و عجله کردن در جریان بازی باعث شد که نتوانیم گل مساوی را بزنیم. به هر حال بضاعت تیم ما همین قدر است و روی نیمکت، همین بازیکنان را داریم. دژاگه صد در صد آماده نبود تا بازی کند. همه تلاشمان این بود که شرایط بازی را عوض کنیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.  

مربی تراکتور گفت: شجاعی به علت این که کارت مربیگری ندارد و طبق قوانین سازمان لیگ فردی که برایش کارت مربیگری صادر شده باشد می‌تواند در کنفرانس خبری شرکت کند؛ من به نمایندگی از کادر فنی در نشست‌های خبری حاضر می‌شوم. شجاعی از هفته پنجم به بعد مسئولیت تیم تراکتور را قبول کرد و در واقع او در بستن این تیم  نقشی نداشته است. به طور کلی قبول کردن مسئولیت تراکتور کار سختی است که شجاعی در اولین تجربه مربیگری اش مسئولیت این تیم تبریزی را در شرایطی خاص که زمان زیادی برای جایگزین کردن کادر فنی قبلی وجود نداشت، پذیرفت. تیم تراکتور نوسان داشته و عملکرد بازیکنان در برخی از بازی‌ها بد نبوده است.  

چمنیان گفت: به طور حتم با ترمیم نقاط ضعف تیم در نقاط مختلف زمین مسابقه و جذب بازیکنان جدید می‌توانیم مشکل را برطرف کنیم. همچنین با تغییرات تاکتیکی  باید نوسان تیم برطرف شود و اگر تیم به ثبات برسد عملکرد بهتری را از تراکتور می‌بینید.  

حمزاوی تاکنون  فقط یک گل زده است 

مربی تراکتور بیان کرد: حمزاوی بازیکن خارجی از نیم فصل دوم فصل گذشته فقط یک گل برای تراکتور به ثمر رسانده و این موضوع نشان دهنده این است که او از عهده گلزنی برنمی آید. ما در چند بازی از حمزاوی استفاده نکردیم، اما او در بازی با آلومینیوم و پرسپولیس این فرصت را داشت تا به تیم تراکتور کمک کند. همچنین  به طور عملی فقط عباس زاده توانسته وظیفه خود را به درستی انجام بدهد، اما بقیه مهاجمان از عهده مسئولیت خود برنیامده‌اند. تغییراتی هم با بضاعتی که داشتیم انجام دادیم، اما شرایط بازی تغییر نکرد. بازیکنان ما تمرکز لازم را ندارند و از عهده نکات تاکتیکی برنمی آیند که همه این مسائل باید آسیب شناسی شوند و به طور حتم  مشکلات تیم ما با حضور بازیکنان باکیفیت‌تر و تغییرات در مسائل تاکتیکی برطرف می‌شود.


بیشتر بخوانید


 انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۲۰:۲۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
آقای محترم چرا از گفتن حقیقت میترسی اخرش اخراج میشی دیگه واقعیت اینه که زنوزی اومده فوتبال آذربایجان رو نابودکنه اون از ماشین ته جدولی اینم از تراکتور بازنده مقابل تمام مدعیان لیگ
آخرین اخبار