جعفری، بازیکن تیم فوتسال فرش آرای مشهد درباره شرایط این روز‌های باشگاهش توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهمن جعفری، بازیکن ملی پوش تیم فوتسال فرش آرای مشهد در فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور حسابی خوش درخشیده است و به تازگی برای اولین بار به اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان هم دعوت شد؛ اما پیش از آغاز تمرینات به خاطر مثبت شدن تست کرونای یکی از هم اتاقی هایش در این اردو، شانس حضور در تمرینات ملی پوشان را از دست داد و به مشهد بازگشت.

گزیده صحبت‌های جالب این بازیکن را در گفت‌وگو با خبرنگار ما می خوانید:

بهمن جعفری ابتدا درباره حضور در اردوی تیم ملی فوتسال اظهار داشت: اولین حضور من در تیم ملی خبر خوشحال کننده‌ای بود. از همه هم تیمی‌ها و کادر فنی تشکر می‌کنم که در این راه من را کمک کردند. من اسم این اتفاق را بدشانسی نمی‌گذارم. حتما یک حکمتی در آن بوده است که نتوانستم در تمرینات تیم ملی شرکت کنم.

ملی پوش فوتسال افزود: ان شاءالله هر چه زودتر ویروس منحوس کرونا از بین برود، همه به آرامش برسند و هر چه زودتر سالن‌ها پر از تماشاگر شوند؛ چرا که حضور آن‌ها واقعا بی نظیر و موجب دلگرمی ما بازیکنان است. برای حضور در تیم ملی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم. واقعا آرزوی هر بازیکنی است که با پیراهن تیم ملی کشورش به میدان برود.

جعفری از شرایط باشگاه خود یعنی فرش آرای مشهد این گونه گفت: امسال شرایط باشگاه فرش آرا خیلی خوب است؛ تیم ما همیشه مدعی بوده و قطعا هدفی جز قهرمانی نداریم. متاسفانه در ابتدای فصل بازیکنان تاثیرگذاری را از دست دادیم، اما این موضوع به روند تیم ما ضربه‌ای نخواهد زد. محمد بیضایی نژاد، امین مجیدی پور و سعید افشار ۳ بازیکن مصدوم تیم بودند که ۲ نفر از آن‌ها خوشبختانه بهبود پیدا کردند، اما بیضایی نژاد هنوز مصدوم است و ان شاءالله هر چه زودتر بتواند به آمادگی لازم دست یافته و به تیم اضافه شود.

بازیکن تیم فوتسال فرش آرای مشهد در خصوص جدایی مسعود محمدی از این تیم گفت: مسعود محمدی دروازه بان فوق العاده‌ای است که بنا به دلایلی از تیم جدا شد، اما تیم ما ۲ گلر بی نظیر دارد که قطعا فوق العاده کار می‌کنند و در مجموع تیم یک دست و همدلی داریم. به نظرم همیشه فوتسال خوبی را به نمایش گذاشته‌ایم.

جعفری تصریح کرد: ما ۲ بازی سخت در مشهد مقابل سن ایچ و مس داریم و برای حضور در جمع ۶ تیم نهایی تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا به هدف مجموعه باشگاه برسیم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

برچسب ها: فوتسال ، تیم ملی ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار