منوچهر گودرزی روز پنجشنبه طی حکمی به عنوان سرپرست اداره‌کل تأمین اجتماعی لرستان معرفی و منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، منوچهر گودرزی روز پنجشنبه طی حکمی از سوی عادل دهدشتی معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی، به عنوان سرپرست اداره‌کل این سازمان در لرستان معرفی و منصوب شد.

گودرزی اهل بروجرد، متولد ۱۳۴۹ و دارای مدرک فوق‎لیسانس مدیریت دولتی، سال ۱۳۷۳ از طریق آزمون استخدامی وارد سازمان تامین اجتماعی و در شعبه سه تهران مشغول به کار شد.

او سمت‌های کارشناس مستمری‌ها، کارشناس ارشد مستمری‌های ستاد مرکزی، رئیس اداره مستمری‌های اداره کل غرب تهران بزرگ، رئیس شعبه ۱۴ و رئیس شعبه ۶ را در سوابق کاری خود دارد و از خردادماه ۱۳۹۶ تاکنون معاونت بیمه‌ای اداره کل غرب تهران بزرگ را بر عهده داشت.

منصور شرفی از ۳۰ آذرماه ۹۹ سرپرست اداره کل تامین اجتماعی لرستان بود.

علی جهانی، که از ۲۷ خرداد ۹۷ تا ۳۰ آذرماه ۹۹ مدیرکل تامین اجتماعی لرستان بود به عنوان مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی این سازمان منصوب شد.

جمعیت بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی در لرستان ۲۲۱ هزار نفر و با احتساب اعضای خانواده ۶۵۰ هزار نفر هستند، ۸۰ هزار مستمری بگیر اصلی در سه حوزه بازنشستگان، بازماندگان و ازکارافتادگان با حدود ۲۵۰ هزار نفر افراد تحت پوشش نیز از خدمات این سازمان بهره مند می‌شوند.

در مجموع بیش از ۹۰۰ هزار نفر در در قالب اصلی و تبعی تحت پوشش تامین اجتماعی لرستان قرار دارند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.