حیدر قاسمی گفت: امروز برخی از اظهارنظرها و چند صدایی‌های غیرکارشناسی مشکلاتی را برای کشور ایجاد می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حیدر قاسمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان امروز در جلسه شورای اداری شهرستان فریدونشهر افزود: نقد همواره سازنده است، اما باید در حوزه و جایگاه خود صورت بگیرد تا کارآمدی برای جامعه داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اظهارداشت: متاسفانه بعضاً نقد در فضای مجازی از فضای مدیریت خارج می‌شود و ذهن مردم را مشوش می‌کند.

او خاطرنشان کرد: امروز تمام نهاد‌هایی که زیر پرچم جمهوری اسلامی کار می‌کنند همه در یک کشتی هستند و اگر خدشه‌ای ایجاد شود حرکت کند خواهد شد و به مقصود نمی‌رسیم.

به گفته قاسمی مدیران در شرایط کنونی باید الگویی برای مردم باشند.

قاسمی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: باید مسئولان مردم را نسبت به دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن آگاه کنند امیدواریم با توجه به شرایط موجود انتخاباتی باشکوه و در تراز جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.

او با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی افزود: ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان ویژگی‌ها و صفات استان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: حضرت زهرا (س) تجلی منش، وفاداری و گذشت در جامعه است که می‌تواند الگویی برای جامعه به ویژه بانوان که نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند، باشد.

او به اوصاف حضرت فاطمه (س) و سوره کوثر اشاره و تصریح کرد: تمامی جامعه متمایل به الگوی بی‌نظیر فاطمه زهرا (س) هستند.

او با بیان اینکه منطقه فریدونشهر ۲ ویژگی برجسته دارد، اضافه کرد: این شهرستان تابلویی از قومیت‌ها و گروه‌هاست که به خوبی در کنار هم زندگی می‌کنند و با آرامش خود امنیت‌ساز هستند که نشان از فهم و فرهنگ بالای مردم این شهرستان است.

او ادامه داد: توسعه و پیشرفت هر منطقه صرفا نیازمند منابع مالی نیست بلکه باید استفاده حداکثری و بهینه از ظرفیت‌ها و منابع آن منطقه صورت بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بیان کرد: همچنین اقلیم و طبیعت منحصر به فرد در این منطقه ظرفیت بزرگ و خوبی است.

او در این جلسه از تلاشگران عرصه سلامت قدردانی کرد و از مردم خواست همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را به نحو احسن رعایت کنند.

در سفر امروز معاون استانداری اصفهان ۱۳۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۴۱ میلیارد ریال در شهرستان فریدونشهر افتتاح شد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.