سامانه بارشی جدید باد و باران به استان مرکزی می‌آورد.

رامی کارشناس هواشناسی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   گفت: بررسی‌ها حاکی از ورود یک سامانه بارشی به کشور می‌باشد.

رامی افزود: این سامانه از حدود ظهر فردا از برخی مناطق شمال و غرب استان مرکزی فعالیت خود را در استان آغاز خواهد کرد و تا روز یکشنبه در برخی از ساعات موجب بارش و وزش باد خواهد شد.

او اضافه کرد: بارش‌ها عمدتا بصورت باران خواهد بود، اما احتمال بارش برف در ارتفاعات و برخی از مناطق کوهستانی دور از انتظار نمی‌باشد.

هواشناسی کشوری هم اعلام کرد: از اواخر وقت امروز سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود و وز جمعه در استان‌های زنجان، کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام، لرستان، قزوین، همدان، مرکزی و شمال خوزستان و شمال غرب چهارمحال و بختیاری فعال است.

بر این اساس بعد از ظهر جمعه سامانه بارشی در اردبیل، گیلان، مازندران، البرز و تهران نیز فعال خواهد بود و سبب بارش باران و در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف می‌شود.

امروز هم آسمان تهران قسمتی ابری همراه با غبار محلی پیش بینی می‌شود و در اغلب مناطق کشوی جوی نسبتا آرام داریم که موجب افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.