مسابقات هفته نهم لیگ برتر فوتسال، امروز جمعه با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری ۶ دیدار و به صورت همزمان از ساعت ۱۵ در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود. در این هفته تیم‌های کراپ الوند قزوین و راگای تهران بازی نداشته و با قرعه استراحت رو به رو شده اند. برنامه کامل مسابقات این هفته لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

مجتمع فردوس قم – گیتی پسند اصفهان/ ساعت ۱۵/ سالن شهید حیدریان قم

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان که سرانجام با وحید شمسایی توانست راه خودش را به صدر جدول پیدا کند، حالا در قم فرصت دارد مقابل تیم فردوس تجربه اش را به رخ کشیده و حضورش در صدر جدول را استحکام ببخشد. تیم فردوس قم هم که در بازی رفت کار بزرگی کرده و موفق شد در اصفهان گیتی پسند را متوقف کند، حالا می‌خواهد در خانه به برتری مقابل تیم اصفهانی بیندیشد.


بیشتر بخوانید


شهید منصوری قرچک – اهورای بهبهان/ ساعت ۱۵/ سالن هفتم تیر قرچک

یکی از نبرد‌های حساس این هفته در قرچک رقم خواهد خورد. تیم فوتسال منصوری میزبان اهورای بهبهان است و فرصت دارد با برتری مقابل این تیم، یکی، ۲ رتبه در جدول بالا بیاید. از سوی دیگر اهورایی‌ها هم که جدول را با نتیجه هفته قبلشان غافلگیر کردند، حالا می‌خواهند با کسب این ۳ امتیاز خودشان را به بالای جدول نزدیک کرده و در منطقه صعود قرار دهند.

شهروند ساری – مقاومت البرز/ ساعت ۱۵/ سالن شهید سید رسول حسینی ساری

تیم فوتسال مقاومت البرز که هفته گذشته نتیجه‌ای دور از نتایج قبلی اش در این فصل گرفت و برای بار دوم به اهورا باخت، می‌خواهد نشان دهد شایسته حضور در بالای جدول می‌باشد؛ اما شاگردان محسن خبیری هم در خانه حتی بدون حضور تماشاگران تیم خطرناکی هستند و به هیچ وجه نمی‌خواهند بازنده بازی باشند.

سن ایچ ساوه – ایمان شیراز/ساعت ۱۵/ سالن فجر ساوه

تیم صدرنشین سن ایچ ساوه پس از شکست برابر مس سونگون باید برابر تیم قعرنشین ایمان شیراز صف آرایی کند. شاگردان اصغری مقدم که به لطف تفاضل گل بر صدر جدول تکیه زده اند؛ اگر اتفاق عجیب و غریبی نیفتد، کار سختی مقابل تیم از هم پاشیده شیرازی نخواهند داشت، اما به طور حتم شیرازی‌ها هم هنوز به این بازی امید دارند.

بازار‌های روز کوثر اصفهان – مس سونگون/ ساعت ۱۵/ سالن پیروزی اصفهان

در اصفهان تیم فوتسال کوثر میزبان مس خواهد بود. مسی‌ها که هفته گذشته خودشان را در جدول به سن ایچ رسانده بودند، حالا می‌خواهند همچنان دوش به دوش سن ایچ حرکت کرده تا در لغزش احتمالی سن ایچ، جایگاه صدر را به دست آورند. از طرفی دیگر تیم بازار‌های روز کوثر برای حفظ امید به صعود مجبور به برتری مقابل تیم قدرتمند مس است. حال باید دید که آیا این رویا محقق می‌شود؟


بیشتر بخوانید


ملی حفاری اهواز – فرش آرا مشهد/ ساعت ۱۵/ سالن امام رضا (ع) اهواز

تیم فوتسال فرش آرای مشهد هم نیم فصل دوم خود را در اهواز آغاز می‌کند. حفاری این فصل هنوز موفق نشده است نتایج در خور نام خود را بگیرد. این تیم برای فرار و تغییر وضعیت باید فردا در بازی خانگی حتما پیروز شود، اما از سوی دیگر شاگردان مجید مرتضایی در تیم فرش آرای مشهد هم نمی‌خواهند بهترین فرصت برای تثبیت رده سوم خود و حفظ فاصله با صدر را به راحتی از دست بدهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار