حجت الاسلام والمسلمین محمدیان با بیان اینکه دشمنان؛ اگر می‌توانستند این نظام را از بین ببرند یک روز به تاخیر نمی‌انداختند، گفت: امروز به جایی رسیده ایم که نگاه قدرت‌های جهان را به خود جلب کرده ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدیان، مسئول ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری ضمن گرامیداشت دهه فجر، گفت: یکی از شاخص‌ترین دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی موضوع وحدت بین مسلمانان است که این مهم را یک موضوع تاکتیکی موفق برای دوره خاص نمی‌دانیم؛ بلکه وحدت یک راهبرد و امر دائمی است؛ زیرا معتقدیم نشانه ایمان، برادری بین مومنان است.

او افزود: وجود قومیت‌ها و مذاهب مختلف برای جمهوری اسلامی فرصت هستند و با نگاه فرصت به آن می‌نگریم نه تهدید و کسانی که تحلیل می‌کنند و به عنوان تهدید مطرح می‌کنند یا نمی‌دانند یا مزدور دشمن هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان عنوان کرد: ایمان بدون برادری محقق نمی‌شود و اگر در درونمان حس برادری برای هر مسلمانی نداشته باشیم، قطعا ایمان ما مفید نخواهد بود و ممکن است بین مومنان اختلاف هم وجود داشته باشد.

او با اشاره به اینکه ما وظیفه داریم بین مومنان اصلاح برقرار کنیم، تصریح کرد: باید در نظر داشته باشیم که اختلافات را برطرف کنیم و تا جایی که می‌توانیم در صف واحد قرار بگیریم.

 مسئول ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری گفت: باید در حوزه‌های شیعه مراقب تندرویی‌ها و افراط گری‌ها بوده و همچنین اهل سنت هم باید این مهم را در مد نطر قرار دهند.

او با تاکید بر اینکه حق تقوا این است که توجه به حبل الله داشته باشیم و تفرقه نداشته باشیم، افزود: جنگ بدر، جنگ پیروزی بود که در اولین درگیری ،کفار با مسلمانان پیروز شدند همان گونه که در آیات الهی آمده است که مبادا گرفتار تفرقه بعد از پیروزی شوید اگر گرفتار تفرقه شوید، سست خواهید شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان گفت: تا زمانی که مسلمانان به اقتدار و به حکومت تحت امر ولی خدا و رسول خداوند نرسند، جامعه ایمانی شکل نگرفته است.

او تصریح کرد: امام خمینی (ره) نه یک ملت؛ بلکه امت اسلامی را احیا کرد و این به دلیل بود که پرچم مبارزه با طاغوت را در دست گرفت.

مسئول ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری افزود: برداشتن پرچم  مبارزه با طاغوت با ایمان به خداوند است که به ملت ما ایستادگی، پایداری، قدرت و مقاومت عنایت کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان، بیان کرد: آمریکا و طرفدارانش هیچ خجالت نمی‌کشند و با صراحت می‌گویند که ما به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی هستیم.

او با بیان اینکه آنان با وجود تمام قدرت‌های نظامی که در اختیار دارند اگر می‌توانستند این نظام را از بین ببرند یک روز به تاخیر نمی‌انداختند، افزود: این قدرت، وعده الهی است و ما با تکیه به این قدرت ۴۲ سال ایستادگی کرده ایم و امروز بعد ۴۲ سال به جایی رسیده ایم که نگاه قدرت‌های جهان را به خود جلب کرده ایم.

مسئول ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: هیچ وقت امام و رهبری حمایت از مسلمانان را با هیچ امتیازی عوض نکردند و اگر در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم، خداوند ما را  یاری می‌کند.

او گفت: مشترکات زیادی بین اهل سنت و شیعه وجود دارد و همه ما رسالت پیامبر، قرآن و اهل بیت (ع) را قبول داریم و مهم‌تر از همه دشمن بزرگی در مقابل ما است و برای دشمن شیعه و سنی فرقی ندارد و هر کس خار راه دشمن باشد دنبال حذف آن هستند و باید مراقب باشیم دشمنان با این امکانات جدید در فضای مجازی بذر تفرقه را بین شیعه و سنی نپاشند.

مسئول ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، افزود: امیدواریم با وحدت، همدلی و نپذیرفتن طاغوت از این یاری‌های الهی بهره‌مند باشیم.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار