مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت گفت: فردی با جعل مهر و سربرگ این باشگاه اقدام به کلاهبرداری از ملی پوش اسبق فوتبال ایران کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سیدمهدی آقازاده ، مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت گفت:   فردی با سوءاستفاده از نام سپیدرود و جعل مهر و سربرگ باشگاه اقدام به کلاهبرداری از برادر مهدی مهدوی کیا ملی پوش اسبق فوتبال ایران کرده است.

او  افزود: مطلع شدیم که مدیرعامل پیشین یکی از باشگاه‌های گیلان با جعل مهر و سربرگ باشگاه سپیدرود رشت اقدام به عقد قرارداد غیرقانونی با چند بازیکن و مربی کرده است و گفته می‌شود از آن‌ها مبالغ هنگفتی نیز دریافت کرده است.

 مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت گفت:  در قراردادی که این فرد با مصطفی مهدوی کیا برادر مهدی مهدوی کیا منعقد کرده است او را در ازای دریافت یک میلیارد تومان تحت عنوان اسپانسری برای تامین هزینه‌ها و کمک مالی به باشگاه به عنوان سرمربی باشگاه سپیدرود رشت منصوب کرده است.

آقازاده افزود: طبق قراردادی که به دست ما رسیده پرداخت این مبلغ هنگفت در ۲ قسط ۵۰۰ میلیون تومانی بوده که اولی به صورت نقدی و دومی به تاریخ ۲۰ اسفند امسال باید به حساب این فرد واریز می‌شد و در عوض او که خود را مالک باشگاه سپیدرود معرفی کرده بود حق برکناری سرمربی را تا پایان فصل از خود سلب کرده است.

او گفت: آنطور که متوجه شدیم ماجرا بسیار فراتر از این‌ها بوده است و این فرد به جُز آن، از چند بازیکن هم اخاذی کرده و در ازای دریافت ارقامی تقریبا سنگین، با آن‌ها به عنوان بازیکن قرارداد امضا کرده و این قرارداد‌ها هم در سربرگ و مهر جعلی باشگاه سپیدرود رشت انجام شده است.

 مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت تصریح کرد: به همراه این افراد مال باخته به حراست اداره کل ورزش و جوانان گیلان مراجعه کردیم تا در آنجا پرونده تشکیل شود و مسئولین حراست با مساعدت و حساسیت در حال پیگیری این موضوع هستند و خود من هم برای دفاع از نام سپیدرود توسط وکیل باشگاه به زودی شکایت حقوقی این ماجرا را در دادگستری رشت طرح خواهم کرد.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.