سرمایه گذاران بافقی دست به کار شوند

فرماندار بافق گفت: اولویت اول سرمایه گذاری در شهرستان با همشهریان بافقی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید مهدی طلایی مقدم فرماندار بافق در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن، گفت قرعه کشی اولیه زمین برای طرح اقدام ملی مسکن انجام شده و تا آخر امسال عملیات اجرایی ساخت برای ۷۲ نفر آغاز می شود.

او افزود: در مرحله اول ۲ هزار و ۵۰۰ نفر برای مسکن کارگری ثبت نام کردند و هیچ محدودیتی در این باره وجود ندارد.

فرماندار بافق همچنین با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی ۷۰ پروژه با اعتبار ۷۰ هزار میلیارد ریال در شهرستان، ادامه داد: پروژه های در حال افتتاح در زمینه های فرهنگی تبلیغی، بهزیستی، ورزشی، هلال احمر، صنعت، فنی و حرفه ای، فاضلاب شهری، برق، مخابرات و جهاد کشاورزی است.

طلایی مقدم خطاب به مسوولان، تصریح کرد: تا وقتی پروژه ای تکمیل نشده نباید پروژه ای دیگر کلنگ زنی شود.

فرماندار بافق ضمن خوش خبری به بافقی ها، گفت: به طور جد پیگیری می کنیم تا دهستان سبزدشت در همین دولت به بخش تبدیل شود و بافق از تک بخشی بودن خارج شود‌.

طلایی مقدم بر ضرورت افزایش حضور سرمایه گذار در شهرستان تاکید کرد و افزود: اولویت اول تمام سرمایه گذاری ها در شهرستان با بافقی هاست.

ایجاد و استقرار واحد های جوار ریلی در بحث لکوموتیو و واگن سازی، عملکرد چشمگیر مدیران زن در شهرستان و مراحل پایانی تکمیل بیمارستان ۹۶ تخت خوابی از دیگر مواردی بود که فرماندار بافق به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/غ

برچسب ها: دهه فجر ، مسکن ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار