پیام شما شهروندان عزیز در مورد کمبود روغن خوراکی در مغازه‌ها و فروشگاه‌ها توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما شهروندان عزیز در مورد  کمبود روغن خوراکی در مغازه‌ها و فروشگاه‌ها ، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی، برای پیگیری به سرویس استان‌ها و اجتماعی ارجاع داده شد.

 

 


پیام شهروندخبرنگار:

کم بود  شدید روغن در شیراز

سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما باشگاه خبرنگاران جوان لطف کم بود روغن در شیراز پیگیری شود با تشکر


روغن خوراکی

سلام شما که رسانه ملی در دست گرفتید به فکر مردم هم نیستید در استان کرمان حدود ۳ماه میشه روغن خوراکی با سورخ کردی پیدا نمیشه باید با کره غذا درست کرد یا اصلن درست نکرد غذای روغنی پیگیری کنید ببینید دست کدوم اخوند تو کار هست که روغن گیر نمیاد ۱بهمن ۹۹


سلام حدود یک ماهه دارن انواع روغن را تبلیغ می کنند چرا یک دونه روغن توی مغازه ها نیست!؟


کمیاب و گران شدن بی رویه ی روغن نباتی مصرف خانگی

سلام. مدتی است که روغن نباتی که جز و ضروریات و کالاهای اساسی زندگی خانوارهای ایرانی می باشد؛ کمیاب شده ودر صورت وجود در بعضی فروشگاه های خاص بسیارگران وچند برابرقیمت اصلی به فروش می رسد. واین مساله دامن گیر تمام اقشار مردم است و برای تهیه کالایی که در داخل تولید می شود با مشکل جدی مواجه هستیم. خواهشمندم پیگیری بفرمایید


سلام از استان اردبیل  مزاحم می شم ،دیروز برای تهیه روغن سری زدیم به سطح شهر وبعد از گشتن ۲ ساعته وسرزدن به تمام فروشگاههای نام آشنا آخر سر توی در یک سوپر مارکتی یک دانه روغن آن هم داخل کیسه مشکی مخفیانه به ما دادند.خواهش میکنم در مورد کمبود روغن گزارشی تهیه کنید.


سلام چرادرشهریاسوج روغن خوراکی نایاب شده است؟ لطفاپیگیری کنی


با سلام و احترام حدود 10 روزهست که روغن سرخ کردنی در شهرستان سبزوار از استان خراسان رضوی نایاب شده است

لطفا پیگیری نمایید


سلام ببخشید ما استان خوزستان شهرستان هندیجان زندگی می کنیم و امروز که به مغازه های بازار مراجعه کردیم اصلا روغن مایع خوراکی پیدانمیشه اصلا ماباید چیکار کنیم ؟؟؟؟؟؟ لطفا مسئول که می گن بازار تعادل برقراره رسیدگی کنند ؟


سلام

ازمشهدپیام میدم درفروشگاهاکمبودروغن هست لطفا گزارش تهیه کنیدامروز من برای خرید به فروشگاه کورش رفتم وفقط یک روغن میدادن اونم با کارت ملی


 

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد کمبود روغن خوراکی در مغازه‌ها و فروشگاه‌ها را در پیوند (لینک) زیر مشاهده کنید.

هیچ کمبودی در تولید روغن کشور وجود ندارد

معاون بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هیچ گونه کمبود مواد اولیه، خطوط کارخانه برای تولید روغن نباتی در کشور وجود ندارد.

 

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار