عباسی گفت: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و شکل گیری تمدن نوین اسلامی در گرو تربیت جوانان در طراز انقلاب است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، فریدون عباسی ،رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی،چهارشنبه شب در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان قم در مسجد چهارمردان برگزار شد با تبیین عوامل شکل گیری تمدن نوین اسلامی  و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گفت: علاوه بر تربیت جوانان در طراز انقلاب و انسجام قوای سه گانه، باید در عرصه هنر و فرهنگ برنامه ریزی‌های دقیق و کاربردی داشته باشیم تا موفق به تمدن سازی شویم و فراموش نکنیم هیچ تمدنی بدون هنر دوام نمی‌آورد.


نماینده مردم کازرون و کوه چنار افزود: خودکفایی، تولید ثروت و رشد جمعیت نیز در زمینه تمدن سازی نقش آفرین هستند چرا که ملتی می تواند تمدن ساز شود که خودش کمبود جمعیت و دغدغه‌های اقتصادی فراوان نداشته باشد.


او افزود: این که در بخش‌های مختلف ازجمله اقتصاد دارای مشکلات و کمبود‌هایی هستیم کاملا درست است، اما امروز ایران اسلامی به برکت انقلاب و مجاهدت و رشادت دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس و با اتکا به توان و استعداد نخبگان خود در بحث هسته‌ای جزو برترین‌های باشگاه هسته‌ای در جهان است و در ماهواره و موشک هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.


نماینده مردم کازرون و کوه چنار گفت: با تمام این ظرفیت‌ها، حیف است که نظام را با قیمت مرغ از دست بدهیم و فکری برای رفع مشکلات پیش رو نکنیم.


عباسی ادامه داد: متاسفانه آن چیزی که مانع پیشرفت کشور در سال‌های اخیر شده وعده‌های دروغ برخی مسئولان است که به جای انجام اقدامات راهگشا و تاثیرگذار برای پیشرفت کشور، فقط شعار می‌دهند و مردم را با وعده‌های پوچ گمراه می کنند.


رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: دولت در تدوین بودجه سال آینده متاسفانه همراه مجلس نیست و بودجه مورد نظر دولت اعداد پنهانی دارد که باید بررسی و اصلاح شود.


عباسی گفت: ملت ایران در انتخابات پیش رو باید با بصیرت و آگاهی کامل پای صندوق‌های رای حاضر شوند و مراقب باشند در تله شارلانیزم مدرن نیفتند.


او ادامه داد: سال ۱۴۰۰ پیچ تاریخی است که رهبری اشاره کردند و مبادا قمی‌ها در این زمان کمکی که مورد انتظار است را نکنند بلکه پرشور در پای صندوق‌های رای حاضر شده و با رای خود به افراد کارآمد، قلب دشمنان را تیر باران کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار