مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، از آغاز اجرای طرح جهادگران آموزش در استان در راستای تولید محتوای آموزشی و همچنین ارائه آموزش حضوری به دانش‌آموزان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز اجرای طرح جهادگران آموزش در استان، گفت: در این طرح که با همکاری آموزش و پرورش، بسیج فرهنگیان و بسیج دانشجویی آغاز شده است، ۲۱۰ دانشجو معلم در راستای تولید محتوای آموزشی و همچنین ارائه آموزش حضوری به دانش‌آموزان در مناطق محروم فعالیت خواهند داشت.

او افزود: در این طرح معلمان در اواخر سال تحصیلی گذشته و تابستان در راستای رفع مشکلات آموزشی دانش‌آموزان ورود پیدا کردند و با توجه به شرایط کرونایی به صورت حضوری در مناطق محروم به رفع مشکلات آموزشی دانش‌آموزان پرداختند.


بیشتر بخوانید


قائدامینی اضافه کرد: در اجرای طرح همیاران معلم، بحث آموزش در سطح پیش دبستانی و تولید محتوای آموزشی مورد تأکید است و دانشجو معلمان باید در این حوزه‌ها فعالیت کنند.

او به ظرفیت معلمان استان در تولید محتوا اشاره کرد و گفت: در سال تحصیلی جدید تولید محتوای پایه سوم ابتدایی کشور به استان داده شده است.

قائدامینی با اشاره به تدوین اطلس دانش آموزی در مدارس استان به عنوان نخستین اطلس کشور، افزود: تهیه و تدوین این اطلس دانش آموزی ابتکار و خلاقیت معلمان و مدیران استان بود که مورد استقبال مسئولان وزارتخانه هم قرار گرفت.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار