معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک اهواز گفت: کارگاه توجیهی طرح خوانا ویژه ۱۶ مدرسه مجری این طرح خوانا و با هدف تقویت مهارت های پایه دانش آموزان برگزار شد.

عبدالله داوری معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری کارگاه توجیهی طرح خوانا گفت: ۱۶ مدرسه مجری طرح خوانا در این ناحیه آموزشی هستند.

او افزود: در رابطه با اجرای اهداف سند تحول بنیادین، بسته‌های تحولی تدوین شده که در این میان ۲۵ برنامه تحولی طراحی شد که طرح خوانا بسته تحولی معاونت آموزش ابتدایی محسوب می‌شود.

داوری با اشاره به اینکه ۴ مهارت پایه زبانی «خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن» ظرفیت انسان را در ایجاد تعاملات اجتماعی گسترش می‌دهد، بیان داشت: افراد به میزانی که بتوانند شنونده خوبی باشند و مقصود خود را به درستی بیان کنند و آنچه را در ذهن دارند، به بهترین نحو بنویسند، در تعاملات اجتماعی موفق‌تر و دقیق‌تر خواهند بود.

معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک اهواز ادامه داد: بسته تحولی خوانا درصدد است این ۴ مهارت پایه را در کودکان تقویت و آن‌ها را برای زندگی اجتماعی آماده کند، ضمن اینکه دانش آموزان بیش از هر چیز نیاز دارند خوب بخوانند و بنویسند، خوب گوش کرده و خوب صحبت کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.