ارتقای قرارگاه شهید قاجاریان به ۵ محور عملیاتی و حوزه مرزی

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید قاجاریان گفت: این قرارگاه با احتساب سرخس به لحاظ تأمین گاز ۱۰ شهرستان به ۵ محور عملیاتی و حوزه مأموریت مرزی ارتقاء پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار حسن رجب‌زاده فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید قاجاریان در مراسم معارفه فرمانده محور عملیاتی شهید محمدزاده تربت جام با اشاره به اهمیت مرزی بودن شهرستان‌های تربت‌جام، تایباد، خواف و صالح‌آباد، گفت: توجه مسئولان به عرصه‌های امنیتی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

او افزود: محورعملیاتی شهید محمدزاده تربت‌جام یکی از محور‌های پنج‌گانه قرارگاه عملیاتی شهید قاجاریان است که در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و عملیاتی فعال و موفق بوده و حفظ بخشی از سرزمین میهن اسلامی عزیزمان را به عهده دارد.

آیین تکریم و معارفه فرمانده محور عملیاتی شهید محمد زاده تربت‌جام با حضور سردار رجب‌زاده، فرماندار، امامان جمعه تشیع و اهل سنت منطقه، فرماندهان و کارکنان نظامی و انتظامی، دستگاه قضایی و بسیجیان گردان‌های امام حسین (ع) برگزار شد.

در این مراسم از زحمات چندساله سرهنگ پاسدار غلامرضا کاظمی که به‌تازگی به مسئولیت جدید معاون هماهنگ‌کننده لشکر مردم پایه ۵ نصر منصوب شده، قدردانی و سرهنگ پاسدار حسین رمضانی به سمت فرمانده جدید این محور عملیاتی معرفی شد.
 
انتهای پیام// س.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.