در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ یک فرانسه، امروز ۵ بازی به صورت همزمان و از ساعت ۲۱:۳۰ برگزار شدند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ یک فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) چهارشنبه با برگزار‌ی ۵ بازی به صورت همزمان و از ساعت ۲۱:۳۰ پیگیری شد.

بوردو صفر - لیل ۳

تیم‌های فوتبال بوردو و لیل در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند. این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود تیم فوتبال لیل به اتمام رسید.

گل‌های تیم لیل در این بازی را یازیچی، تیموتی وه آ و و دیوید به ترتیب در دقایق ۵۵، ۶۶ و ۸۹ به ثمر رساندند.

تیم لیل با پیروزی در این بازی خارج از خانه با ۵۱ امتیاز و با ۶ پوئن بیشتر از پاری سن ژرمن در رتبه اول جدول لوشامپیونه قرار گرفت.

تیم بوردو نیز با ۳۲ امتیاز همچنان در رتبه دهم جدول لیگ فرانسه باقی ماند.

متز یک - مون پلیه یک

تیم‌های فوتبال متز و مون پلیه در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند. این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

گل‌های این بازی را به ترتیب سارپ برای تیم متز و در دقیقه ۴۷ و لابرد برای تیم مون پلیه و در دقیقه ۷۰ به ثمر رساندند.

تیم متز با تساوی در این بازی و با یک مسابقه بیشتر نسبت به تیم لانس، با ۳۵ امتیاز در رتبه ۶ جدول لوشامپیونه قرار گرفت. تیم مون پلیه نیز با تساوی در این بازی با ۲۹ امتیاز در رتبه یازدهم جدول لوشامپیونه جای دارد.

رنس صفر - آنژه صفر

تیم‌های فوتبال رنس و آنژه در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند. این بازی با تساوی بدون گل این ۲ تیم به پایان رسید.

تیم‌های رنس و آنژه با این تساوی و به ترتیب با ۲۸ و ۳۴ امتیاز از ۲۳ مسابقه، در رتبه‌های یازدهم و هشتم لیگ یک فوتبال فرانسه جای گرفتند.

رن یک - لوریان یک

تیم‌های فوتبال رن و لوریان در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند. این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

گل‌های این بازی را تریر در دقیقه ۱۴ برای تیم رن و کووانتین بوسکارد در دقیقه ۸۳ برای تیم لوریان به ثمر رساندند.

تیم رن با این تساوی نا امید کننده مقابل تیم انتهای جدولی لوریان، با ۳۷ امتیاز در رتبه پنجم لوشامپیونه قرار گرفت. تیم لوریان نیز با یک امتیاز این بازی با ۱۹ امتیاز در رتبه هفدهم جدول لوشامپیونه است.

استراسبورگ ۲ - برس ۲

تیم‌های فوتبال استراسبورگ و برس در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند که این بازی نیز با تساوی ۲ - ۲ به اتمام رسید.

گل‌های این بازی را آدرین توماسون و آهولو به ترتیب در دقایق ۹ و ۷۰ برای تیم استراسبورگ و چاربونیر و لوآرون در دقایق ۸۳ و ۹۴ برای تیم مهمان به ثمر رساندند.

تیم استراسبورگ با این تساوی و با ۲۵ امتیاز در رتبه ۱۶ جدول لوشامپیونه باقی ماند. تیم برس نیز با یک امتیازی که در دقایق پایانی این مسابقه به دست آورد؛ با ۲۷ امتیاز و ۲ بازی بیشتر نسبت به تیم پایینی در جدول لوشامپیونه در رتبه سیزدهم باقی ماند.


بیشتربخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار