نخستین خودپرداز بانکی ویژه کودکان و نوجوانان، معلولین و جانبازان و کوتاه قامتان،کشور در کانون پرورش فکری کودکان همدان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، این خودپرداز که با ارتفاع مناسب از سطح زمین کمتر در مقایسه با سایر خود پردازهاست و برای کودکان، کوتاه قامتان ومعلولین نصب شده است.

در مراسم افتتاحیه این خودپرداز در محل کانون پرورش فکری و نوجوانان همدان، زهرا ضرابی زاده، مدیر کانون پرورشی استان همدان گفت: این خدمات بانک کشاورزی از حقوق کودکان، نوجوانان، معلولین، جانبازان و کوتاه قامتان است.

او اظهار داشت: شهردوست دار کودک همواره نیازمند چنین امکاناتی بوده است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کنار بانک کشاورزی مفتخر است که نخستین خودپرداز ویژه کودکان در شهر همدان نصب و راه اندازی می‌کند.

دکتر حیدرنژادیان، مدیر شعب بانک کشاورزی استان همدان گفت: اصلی‌ترین منبع تولید ثروت را کار و تلاش و بزرگترین سرمایه بشری را تفکر عنوان کرد.

او با تاکید بر این نکته که هیچ تمدنی بدون مسئله اساسی غذا قادر به حیات نبوده است، اظهار داشت: ۹۰ درصدی تسهیلات این بانک در بخش کشاورزی و ۱۰ درصدی حمایت از سایر بخش‌های کسب و کار و همچنین فرهنگ سازی هزینه می شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.