دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ برزیل در حاشیه مراسم رونمایی از سردیس بانوان مدال آور پارالمپیکی توضیحاتی را بیان کرد.

ساره جوانمردی دارنده مدال طلای تیراندازی پارالمپیک ۲۰۱۶ برزیل در حاشیه مراسم رونمایی از سردیس بانوان مدال آور پارالمپیکی به مناسبت بیستمین سال تاسیس کمیته ملی پارالمپیک، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: امروز بیستمین سالگرد تاسیس کمیته ملی پارالمپیک است و همزمان با آن مراسم رونمایی از سردیس ۶ نفر از ورزشکار بانوی کشورمان که موفق به افتخار آفرینی برای کشورمان شدند، برگزار شد. برای من هم بسی جای افتخار است که جزو این ۶ نفر قرار گرفتم. متاسفانه کرونا امروز تمام برنامه‌های ورزشی را به هم ریخته است و به همین دلیل باعث به تعویق افتادن مسابقات المپیک و پارالمپیک شد.


بیشتر بخوانید


تیرانداز پارالمپیک کشورمان افزود: در هر صورت این به تعویق افتادن مسابقات المپیک و پارالمپیک، برای ما هم فرصت و هم تهدید بود که من آن را به چشم فرصت نگاه می‌کنم. تا ۲ ماه پیش تمریناتم را به صورت انفرادی برگزار می‌کردم که از آن زمان تا الان اردوهایمان به صورت مستمر در حال برگزاری است و خدا را شکر فعلا مشکل جدی نداریم.

جوانمردی ادامه داد: تیراندازی، چون رشته خاصی است و با تجهیزات خاص خارجی سر و کار دارد به همین دلیل ما یک مقدار دچار مشکل هستیم که بزرگترین مشکل ما تهیه فشنگ است. به هر حال امیدوارم تا ۶ ماه آینده با آسوده خاطر بیشتری بتوانیم به تمریناتمان ادامه دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار