احداث استخر در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به ۱۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: برای احداث استخر دانشگاه ۱۸ میلیارد تومان اعتبار اولیه برآورد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهرام طهماسبیان معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: هم اکنون کمبود بودجه، فضای فیزیکی و نیروی انسانی از مهمترین چالش‌های این معاونت است.

او  از برنامه ریزی برای طراحی اپلیکیشن دانشگاه به منظور ارائه خدمات در همه زمینه‌ها به صورت الکترونیکی برای دانشجویان این دانشگاه خبر داد و گفت: با راه اندازی این اپلیکیشن خدمات آموزشی، فرهنگی، دانشجویی و ... به صورت غیر حضوری به دانشجویان ارائه می‌گردد.

طهماسبیان در خصوص اجرای برنامه‌هایی درجهت درآمدزایی برای دانشگاه گفت: اجاره اماکن ورزشی، راه اندازی سلف مکمل و ایجاد مرکز مشاوره دانشگاه از جمله راهکار‌هایی است که نقش موثری بر درآمدزایی دانشگاه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید


طهماسبیان گفت: بیش از ۷۰ درصد دانشجویان خوابگاهی، بومی استان و از مناطق محروم و دوردست در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

او با اشاره به اینکه ایجاد فضای ورزشی و به ویژه احداث استخر در این مکان آموزش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است افزود: اعتبار اولیه برای احداث این استخر ۱۸ میلیارد تومان برآورد شده است.

او در ادامه گفت: همچنین برای ایجاد مجتمع اردوگاهی کوهرنگ به عنوان مرکز فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی غرب کشور، در زمینی به مساحت ٢۴ هکتار تصمیماتی اتخاذ شده است.

طهماسبیان تصریح کرد: با احداث این مجتمع، فضایی برای برگزاری جشنواره‌ها و همایش و برنامه‌های مختلف فرهنگی در استان چهارفصل چهارمحال و بختیاری در غرب کشور فراهم خواهد شد که نیازمند سرمایه‌گذاری است.

او خاطرنشان کرد: اصلاح جاده دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد واقع در رحمتیه، از دیگر مواردی است که برای رفع ایرادات آن نیاز به مشارکت شهرداری و راه و شهرسازی است.

طهماسبیان یادآور شد: امسال تجهیز و نوسازی خوابگاه دانشجویان واقع در خیابان کاشانی شهرکرد به پایان رسید.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار