فرمانده پایگاه بسیج کمیته امداد البرز گفت: از ابتدای اجرای پویش ایران مهربان بیش از ۱۵۰۰ فرزند معنوی در قالب طرح هر کارمند، حامی یک فرزند معنوی دارای حامی شدند.

اسماعیل رحیمی، فرمانده پایگاه بسیج کمیته امداد البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،بابیان این که تعامل و گسترش همکاری‌های مؤثر در جهت جذب حامی برای کمک به ایتام و فرزندان محسنین نیازمند با اولویت فرزندان فاقد حامی می‌باشد گفت: در ایام الله دهه فجر کمیته امداد میزبان فرماندهان پایگاه بسیج ادارات استان بود که در این جلسه فرماندهان حاضر حامی ایتام شدند.

رحیمی افزود: تعامل و گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های معیشتی، فرهنگی، درمان، مسکن و هرگونه خدمات دیگر ایتام و محسنین از طریق هم افزائی و تعامل دوسویه میان امداد و سپاه با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده پایگاه بسیج کمیته امداد البرز گفت: ترویج فرهنگ انفاق، نوعدوستی و مشارکت پذیری در میان بسیجیان به عنوان یکی از محور‌ها و بستر‌های تربیت اجتماعی مبتنی بر آموزه‌های دینی و قرآنی، حمایت از ایتام و فرزندان محسنین با اولویت فرزندان فاقد حامی و یا دارای سرانه دریافتی پایین، تقویت نقش بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج، جهت مشارکت فعالانه در اجرای طرح از جمله اهداف اجرای این توافق است.

او افزود: از ابتدای اجرای پویش ایران مهربان بیش از ۱۵۰۰ فرزند معنوی در قالب طرح هر کارمند، حامی یک فرزند معنوی دارای حامی شدند.

انتهای پیام/ ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.