مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: مراکز اورژانس تلفنی ۱۲۳ از یک مرکز در سال ۹۲ به ۷ مرکز در این استان افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نرگس عسگری مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲ کلینیک مددکاری اجتماعی در استان فعال است اظهار داشت: مراکز اورژانس تلفنی ۱۲۳ از یک مرکز در سال ۹۲ به ۷ مرکز افزایش یافته است.

او افزود: هم‌اکنون ۳۳۷ مهدکودک خصوصی، خودکفا، مهد قرآن و مهد روستا با پوشش ۱۰ هزار و ۳۶۰ کودک در استان فعالیت می‌کند.


بیشتر بخوانید


عسگری با بیان اینکه هفت مرکز نگه داری کودکان بی‌سرپرست در استان فعال است اضافه کرد: هم اکنون سه هزار و ۵۶۳ زن سرپرست خانوار تحت پوشش خدمات بهزیستی استان هستند.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۳۲ هزار و ۶۸۳ فرد دارای معلولیت تحت پوشش خدمات بهزیستی استان هستند ادامه داد: از این تعداد ۱۷ هزار و ۱۱۵ مددجو مستمری بگیر هستند.

عسگری با بیان اینکه هم‌اکنون شش کارگاه تولیدی و حمایتی معلولین در استان فعالیت می‌کند گفت: ۲۲۸ فرد دارای معلولیت در این کارگاه‌ها مشغول کار هستند.

او با اشاره به فعالیت ۲۰ مرکز خدمات دهنده به آسیب‌دیدگان اجتماعی در چهارمحال و بختیاری گفت: همچنین در حال حاضر ۷۳ مرکز مشاوره اجتماعی و خانوادگی در استان آماده ارائه خدمت به مردم استان است.

عسگری افزود: همچنین تاکنون برای یک هزار و ۲۰۰ نفر از اعضای جامعه هدف بهزیستی استان شغل ایجاد شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار