نماینده مردم شیراز گفت: انتظار داریم دولت حمایت موثری از سرمایه مردم داشته باشد تا سرمایه مردم بیش از این در بازار بورس آب نرود.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران  جوان، جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۱۵ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به رأی روز گذشته نمایندگان به کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ گفت: برخی از دوستان مطالبی را در رابطه با رأی دیروز نمایندگان بیان کردند که کم لطفی به مجلس بود، چرا که با وجود آنکه کمیسیون تلفیق برخی از ایرادات لایحه را برطرف کرد، اما برخی از تبصره‌ها و مواد همچنان ایراد جدی داشتند.

وی افزود: از آنجا که دولت هنوز نتوانسته بازار را اشباع کند، لذا تذکر می‌دهم این مشکل هر چه زودتر حل شود.

قادری گفت: دولت در لایحه اصلاح شده خود موضوعاتی همچون مشکلات پرسنل زندان ها، اعضای هیئت علمی دانشگاه ها، کارکنان دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم، فرهنگیان و همسان سازی حقوق بازنشستگان را مدنظر قرار دهد.

وی با اشاره به وضعیت نابسامان بازار بورس گفت: انتظار داریم دولت حمایت موثری از سرمایه مردم داشته باشد، چرا که خودشان مردم را به سمت بازار بورس دعوت کردند، اما اکنون مردم احساس بی پناهی می‌کنند، لذا دولت باید کمک کند سرمایه مردم بیش از این در بازار بورس آب نرود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خضیراوی
۱۴:۰۲ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
شبیخون دولت به بازار سرمایه است
دولت حمایت کند؟!!!!
آخرین اخبار