در سومین روز از دهه مبارک فجر ۲۹ میلیارد تومان طرح در شهرستان اقلید با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، این طرح ها شامل،  طرح های عمرانی ، کشاورزی ، آموزشی و درمانی بود.

پل ورودی شهر اقلید با اعتباری بالغ بر چهار میلیاردو نهصد میلیون تومان و مشارکت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس به بهره برداری رسید.

بهره برداری از طرح  آسفالت معابر شهرک ولی عصر (عج) و ۷۳ هکتاری به مبلغ دو میلیارد و پانصد میلیون تومان با همکاری شهرداری اقلید از دیگر برنامه های سومین روز از دهه مبارک فجر در  این شهرستان  بود.

افتتاح گلخانه تولید سبزی و صیفی  بخش خصوصی با اعتباری معادل  سه میلیارد تومان، بهره برداری از مرکز  جامع سلامت عزت الله خسروی  روستای  نظام آباد  با مشارکت یک خیر سلامت و  شبکه  بهداشت به مبلغ سه میلیارد تومان ، افتتاح  مدرسه شش کلاسه معرفت روستای شولان با صرف هزینه ای بالغ بر  دو میلیارد و سیصد میلیون تومان  از جمله طرح های عمرانی قابل بهره برداری در شهرستان اقلید بود.

در این مراسم  آسفالت ۲۲ کیلومتر محور سده به درودزن به همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعتبار هفت میلیارد تومان افتتاح شد.

بهره برداری از  ساختمان شهرداری دژکرد با اعتبار یک میلیاردو ششصد میلیون تومان به همت شهرداری و شورای اسلامی این شهر و بزرگترین طرح آبیاری نوین بخش سده با صرف هزینه ای بالغ بر چهارمیلیاردوهفتصد میلیون تومان  از دیگر برنامه های سومین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان اقلید بود.

در این مراسم همچنین عملیات ساخت شرکت تعاونی کامیون داران روستای نظام آباد و طرح توسعه مرکز جامع سلامت این روستا آغاز شد.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: دهه فجر ، افتتاح طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.