سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری از آمادگی فنی و روانی تیم برای بازی با مقاومت البرز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محسن خبیری سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری با بیان آمادگی فنی و روانی تیم برای بازی با مقاومت البرز، گفت: بر اساس آنالیزی که از تیم مقاومت البرز داشتیم تمرین کرده و  قطع به یقین در خانه به هیچ چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کنیم.

او افزود: با توجه به گروه بسیار سختی که در آن قرار گرفتیم و شروع خاص شهروند در این فصل، نتایج نیم فصل اول نسبتاً خوب و راضی کننده بود. تیم جوانی داریم که در کنار چند با تجربه هفته به هفته هماهنگ‌تر و بهتر ظاهر شده و شناخت متقابل آن‌ها از کادر فنی هم هر چه گذشت بیشتر شد.

خبیری  با بیان اینکه سازمان لیگ فوتسال می‌توانست با شیوه بهتری نیم فصل دوم لیگ برتر را برنامه ریزی کند، گفت: از قبل با امیدواری فراوان برای تعطیلات نیم فصل برنامه ریزی کرده کردیم اما با برگزاری لیگ برتر امید‌ها در این بازه زمانی، برنامه ریزی های ما  بهم ریخت.

او افزود: تیم‌های لیگ برتری در رده بزرگسالان چندان متکی به بازیکنان رده امید نیستند، اما برعکس نیمی از تیم ما در تیم امید عضویت دارند، از طرفی دو سه بازیکن مصدوم هم داشتیم و حضور مراد ناظی در اردوی تیم ملی همه و همه باعث شده تا تمرینات نیم فصل ما با ترکیب ناقص و بعضاً با ۵ یا  ۶ بازیکن بزرگسال و چهار یا  پنج نفر هم از رده جوانان برگزار شود.

سرمربی شهروند ساری گفت: اینکه اولویت برنامه ریزی‌های سازمان لیگ اردو‌ها و مسابقات تیم ملی فوتسال باشد، خوب است اما نباید به گونه‌ای باشد که باشگاه‌ها متضرر شوند.
 
او افزود:بعد از اینکه جام ملت‌ها لغو شد انتظار این بود که هیأت رئیسه سازمان لیگ جلسه‌ای فوری برگزار کرده تا اولاً تعطیلات نیم فصل را افزایش می‌داد و دوما فاصله زمانی مسابقات را از ۵ روز به یک هفته می‌رساند.

خبیری با اشاره به سختی‌ها و مشکلاتی که برگزاری مسابقات بصورت ۵ روز یکبار برای تیم‌ها به وجود می‌آورد، گفت: مسافت زیاد بین شهر‌ها باعث خستگی بازیکنان و در نهایت آسیب دیدگی آن‌ها شده و با وجود لغو جام ملت‌ها که سازمان لیگ دست بازتری برای برنامه ریزی داشت، باز هم تغییری در برنامه لیگ ایجاد نشده و قرار است مسابقات فشرده برگرار شود.

او با بیان اینکه همیشه مسابقات نیم فصل دوم به مراتب از نیم فصل اول سخت‌تر بوده در خصوص دیدار این هفته تیمش برابر مقاومت البرز افزود: برای شروع دور برگشت و تا قبل از بازی مقابل مقاومت البرز مجموعاً ۳ جلسه تمرین با تمامی نفرات داشته و داریم، اما مشکلی برای این دیدار نخواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری در پایان ابراز امیدواری کرد در روز بازی با مقاومت البرز طبق قولی که به هواداران پرشور شهروند ساری داده شده، بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه تمام تلاش خود را انجام دهند تا با کسب دومین برد شهروند در لیگ، دل هواداران شاد شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.