فروش بلیت فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به صورت اینترنتی در خراسان جنوبی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  زمزم، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: با توجه به شرایط و محدودیت‌های بیماری کرونا، فروش بلیت فیلم‌های این جشنواره تنها به صورت اینترنتی امکان پذیر است.

او با اشاره به این که بستر فروش بلیت در درگاه‌های cinemaTicket.org و irantic.com فراهم شده است، افزود: بلیت‌فروشی اکران مردمی تا روز پایانی جشنواره ادامه دارد و علاقه‌مندان تا لحظه نمایش فیلم، می‌توانند بلیت‌های موردنظر خود را خریداری کنند.

زمزم بیان کرد: پس از خرید بلیت از طریق سامانه‌های تعیین شده، کدی برای خریداران ارسال می‌شود و افراد با ارائه آن به سینما، می‌توانند بلیت خود را تهیه کنند.


بیشتر  بخوانید


معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: باتوجه به شرایط کرونا و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی حداکثر ۳۰ درصد به ظرفیت میزبانی سالن‌های سینما‌های مردمی از این دوره جشنواره در استان‌ها اختصاص داده شده است.

زمزم با بیان این که قیمت بلیت برای استان خراسان جنوبی، ۲۰ هزار تومان تعیین شده است، افزود: سینما فردوسی بیرجند در دو سانس میزبان علاقه‌مندان به این دوره از جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.