پویش استانی تولید محتوا با موضوع «فضای مجازی و خانواده» در چهار محور «شبکه‌های اجتماعی و خانواده»، «آموزش مجازی و خانواده»، «سبک زندگی و خانواده» و «کرونا و خانواده» در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی  گفت :  با توجه به ضرورت این مهم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، پویش تولید محتوا در فضای مجازی با عنوان «فضای مجازی و خانواده» را در چهار محور «شبکه‌های اجتماعی و خانواده»، «آموزش مجازی و خانواده»، «سبک زندگی و خانواده» و «کرونا و خانواده» برگزار می‌کند.

رضا رضایی افزود :  این پویش در قالب‌های رسانه‌ای صوت (پادکست)، تصویر (عکس، کاریکاتور، اینفوگراف، پوستر، کلیپ و نماهنگ) و متن نوشت فراخوان شده است.


بیشتر بخوانید 


رضایی با بیان اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش تا ۲۴ بهمن ماه امسال فرصت دارند، گفت: علاقه‌مندان برای شرکت و ثبت نام در پویش می‌بایست نسبت به بارگذاری آثار خود در شبکه‌های اجتماعی به نشانی Majazi_ khanevade_nkh اقدام و یا جهت دریافت اطلاعات بیشتر به تارنمای پویش به آدرس https://khsh.farhang.gov.ir/ مراجعه کنند.

او در خصوص شرایط ارسال آثار هم توضیح داد: دبیرخانه اجرایی جشنواره پس از راستی آزمایی و تعیین اصالت آثار رسیده و تطابق هشتگ گذاری انجام شده با محتوا و اهداف جشنواره، تمامی آثار را در کانال‌های پیش بینی شده در دبیرخانه منتشر و از طریق این کانال‌ها به تمامی شبکه و کانال‌های معتبر در دسترس قرار می‌دهد و امکان ارسال وجود خواهد داشت.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البته تأکید کرد: تمامی آثار تولیدی می‌بایست بر اساس محور‌های اعلام شده هشتگ گذاری شده باشد و فقط این آثار توسط هیات داوران ارزیابی خواهد شد.

رضایی با بیان اینکه به ۹ اثر برتر که بر اساس آرای داوران و فرم‌های ارزیابی دارای بیشترین بازدید و از نظر فرم، محتوا، گرافیک، پیام و زیبایی بهترین نتایج را کسب کنند، جوایز نفیسی اهدا می‌شود، افزود: به سه رتبه برتر ۱۵ میلیون ریال هدیه نقدی، سه رتبه دوم ۱۰ میلیون ریال هدیه نقدی و سه رتبه سوم ۵ میلیون ریال هدیه نقدی تقدیم می‌شود ضمن اینکه به همه برگزیدگان تندیس جشنواره و لوح تقدیر هم اهدا می‌شود.

گفتنی است؛ اختتامیه این پویش ۱۴ اسفندماه و البته نحوه برگزاری آن با توجه به وضعیت شیوع کرونا، با تصمیم گیری دبیرخانه پویش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.