به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) جشن ازدواج ۴۶ زوج جوان در قالب پیوند فاطمی در سینما شوباد کهنوج با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سالاری مسئول برگزاری ازدواج آسان در کهنوج گفت: امروز به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) جشن ازدواج ۴۶ زوج جوان در قالب پیوند فاطمی در سینما شوباد کهنوج برگزار شد.

او بیان کرد: یکی از معضلات و مشکلات بر سر راه ازدواج جوانان چشم و هم چشمی در برگزاری مراسمات ازدواج است که همین امر موجب شده تا سن ازدواج جوانان افزایش یابد.

حجت الاسلام سالاری اظهار کرد: خانواده مهمترین بنیان اجتماعی در اسلام است که بایستی بر پایه معنویات، عشق، محبت، پرهیز از تجملات و رعایت شئونات اسلامی در جشن‌های شکل بگیرد.

مسئول برگزاری جشن ازدواج آسان اضافه کرد: به منظور تاسی از سیره و سبک زندگی فاطمی و نیز ترویج فرهنگ ازدواج آسان، مراسم جشن ازدواج آسان این زوج‌های جوان برگزار شد.

او عنوان کرد: این مراسم با همکاری خیران، دفتر امام جمعه، سپاه پاسداران شهرستان کهنوج و حوزه‌های بسیج خواهران و موکب حضرت علی اصغر (ع) برگزار شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: ازدواج آسان ، روززن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.