فیس‌بوک کاربران را به پذیرش قابلیت ردیابی با سیستم عامل iOS 14 ترغیب می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فیس بوک اعلام کرده است که ویژگی شفافیت آگهی ردیابی تبلیغاتی سیستم عامل iOS 14 ضد رقابتی است، اما اپل عقب‌نشینی نمی‌کند و اکنون غول رسانه‌های اجتماعی مجبور به ایجاد یک درخواست شده است. فیس بوک در ازای داده‌های ارزشمند کاربران نوید تبلیغات بهتر را می‌دهد. این کار از امروز با استفاده از کاربران منتخب آزمایش می‌شود و قرار است هنگام راه اندازی نسخه بعدی بتا iOS 14 توسط Apple، فیس بوک کاربران خود را تشویق کند تا قابلیت ردیابی را در وب سایت‌ها و برنامه‌ها در ازای تجربه تبلیغات بهتر انجام دهند.


بیشتر بخوانید


 قابلیت ردیابی فیس‌بوک

احتمال آسیب رسیدن به کسب و کارهای کوچک با ویژگی ردیابی اپل 

 فیس بوک بارها استدلال کرده است که ویژگی جدید ردیابی اپل به کسب و کارهای کوچک آسیب می‌رساند. کارشناسان حریم خصوصی این ادعاها را خنده دار خوانده و اظهار داشتند که فیس بوک بیشتر نگران تاثیر آن بر تجارت خود است. گزارش اخیر وال استریت ژورنال نشان داد که کمتر از ۲۰ درصد از کاربران iOS 14 احتمالا ردیابی فیس بوک را می‌پذیرند. این می‌تواند بر تجارت اصلی شرکت تاثیر بگذارد و منجر به کاهش زیاد درآمد در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ شود. ویژگی شفافیت رهگیری آگهی به عنوان بخشی از به روزرسانی بعدی iOS 14، در اوایل بهار برای همه آیفون‌های پشتیبانی شده ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.