همزمان با سومین روز از دهه فجر ۳۲ طرح عمرانی و خدماتی با ۱۰۴ میلیارد و ۴۶۴ میلیون ریال اعتبار در دیواندره به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، در گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در سومین روز از دهه فجر عملیات اجرای گازرسانی ۱۳روستا آغاز و کتابخانه مشارکتی، ۲ پروژه مخابراتی، ۱۸پروژه دهیاری بخش سارال امروز در بخش سارال افتتاح شد.

ادریس عبودی بخشدار سارال دیواندره در آیین بهره برداری از این طرح‌ها گفت: کتابخانه مشارکتی در شهر هزارکانیان با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال و ۱۸ پروژه دهیاری نیز شامل جدول گذاری، اجرای طرح هادی، هدایت اب‌های سطحی و تسطیح زمین‌های ورزشی با اعتبار ۱۰میلیارد ریال احداث است.

رئیس شرکت مخابرات دیواندره نیز در آیین افتتاح پروژه‌های مخابراتی گفت: ایجاد سایت Bts شهر هزار کانیان و ایجاد مرکز مستقل روستا‌های، ابباریک، قلعه ولیانه، دره دزدان، بناوچان، توکلان هم اعتبار ۲۹ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال اجرا شده است.

رئیس اداره گاز شهرستان دیواندره با اشاره به اینکه، این شهرستان دارای ۱۷۳ روستابوده و ۱۵۹ روستا قابلیت گازرسانی داشته، افزود: ۱۴۱ روستای ان از نعمت گاز برخوردار بوده و ۱۳ روستای دیگران به پیمانکار واگذارشده و تا پیان سال ۱۴۰۰ تمام روستا‌های شهرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

محمد فداکار گفت: کلنگ زنی پروژه گازرسانی به روستا‌های خاله وازه و وزمان خورخوره و افتتاح پروژه گازرسانی به سه روستا و هشت طرح صنعتی با اعتبار ۷۳میلیاردو ۷۷۶ میلیون ریال از جنله طرخ‌های کازرسلنی رسید.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: دهه فجر ، کلنگ زنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.