مشارکت بانوان یزدی در قرار مهربانی

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت: بانوان عضو هلال احمر یزد با اهدای خون به پویش "قرار مهربانی" پیوستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، وهاب نخل بند، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد با اشاره به استقبال خوب بانوان عضو هلال احمر در این اقدام خداپسندانه گفت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز زن تعدادی از بانوان عضو هلال احمر یزد با اهدای خون در طرح ملی "قرار مهربانی" شرکت کردند.

او افزود: تعدادی از بانوان عضو جوانان، داوطلبان، امداد و کانون‌های دانشجویی جمعیت هلال احمر یزد به منظور کمک به هم نوع و ترویج فرهنگ اهدای خون در بین بانوان خون اهدا کردند.

نخل بند بیان داشت: با توجه به آمار پایین اهدای خون بانوان یزدی امید است با فرهنگ سازی و حضور بانوان در مراکز انتقال خون بتوان میزان مشارکت بانوان را در این سنت حسنه بالا برد.

این مسئول اظهار داشت: طرح پویش "قرار مهربانی" به صورت سراسری در کشور با هماهنگی ادارات کل انتقال خون و جمعیت هلال احمر و به صورت ماهیانه از ابتدای سال جاری شروع و تا پایان سال ادامه دارد.

وهاب نخل بند، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت: هدف از این طرح با توجه به کاهش اهدای خون به علت شیوع ویروس کرونا، تامین خون سالم برای بیماران است.

همچنین به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مدیر و مسئولین حج و زیارت استان یزد با هدف کمک به هم نوع و اشاعه فرهنگ اهدای خون با حضور در مرکز انتقال خون یزد در این امر خداپسندانه شرکت کردند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.