مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد گفت: مسابقه کتابخوانی به منظور معرفی شهید آیت الله محمد صدوقی برگزار می‌شود.

سرهنگ علی شیبانی، مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر و به منظور معرفی چهره انقلابی و یار امام خمینی، شهید آیت الله محمد صدوقی مسابقه کتابخوانی برگزار می‌شود.

او افزود: مرجع این مسابقه کتاب "رهبر دارالعباده" است که به همت محمدعلی جعفری در ۱۲۸ صفحه و با قیمت پشت جلد هشت هزار تومان به نگارش درآمده و از سوی انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شده است.

علی شیبانی بیان کرد: سوالات مسابقه ۲۲ بهمن ماه در پیام رسان‌های ایتا، سروش و تلگرام به آدرس @khatshekananyazd و آیدی‌های درج در پوستر بارگزاری خواهد شد و مهلت پاسخگویی شرکت کنندگان نیز تا ۲۴ بهمن ماه خواهد بود.

شیبانی بیان داشت: شهید صدوقی نمونه‌ای از امام امت بود که بدون تردید همه خصائل اخلاقی و روحی و ابعاد حضرت امام و انبیاء و صلحاء در او جمع و خلاصه شده بود.

سرهنگ علی شیبانی، مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد گفت: به برندگان این مسابقه جوایز نفیسی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Japan
ناشناس
۰۰:۳۲ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
عالی