بیش از ۲۰ درصد بیماران مبتلابه ام اس در انجمن ام اس استان همدان نام نویسی نکرده اند

مدیرعامل انجمن ام اس استان همدان گفت: بیش از ۲ هزار بیمار مبتلا به ام اس در استان وجود دارد که تعدادی از آن‌ها به دلیل بار اجتماعی بیماری تمایلی به عضویت در انجمن ام اس ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،هاجر فهیمی,مدیر عامل انجمن ام اس استان همدان با بیان اینکه انجمن ام اس استان همدان از دی ماه سال ۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده است آمار مبتلایان به بیماری ام اس در استان همدان را بیش از ۲ هزارنفر اعلام و اظهار کرد: در حال حاضر یک هزار و ۶۳۲ بیمار ام اس عضو انجمن هستند که آمار موجود بر اساس مراجعه افراد و ثبت نام بوده است.

او گفت: متاسفانه آمار بیماران ام اس استان بالاست و هر روز نیز به تعداد آنها اضافه می شود و کسی هم فعلا تحقیقی در خصوص علت اصلی این امر انجام نداده است.

مدیرعامل انجمن ام اس استان همدان بیان کرد: صدور معرفی نامه به بانک ، سازمان ها و نهادهای مختلف برای دریافت تسهیلات و خدمات از جمله اقدامات انجمن ام اس برای حمایت از بیماران تحت پوشش بوده است.

فهیمی با اشاره به همکاری با دانشگاه و دانشجویان در انجام پایان نامه و معرفی بیماران به مراکز مشاور در دریافت خدمات رایگان افزود: در ایام کرونا بسته های حفاظت فردی حاوی ماسک و ژل ضدعفونی کننده در اختیار بیماران قرار گرفته است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار