امیری خراسانی، رئیس فدراسیون ورزش روستایی با نماینده ولی فقیه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی، رئیس فدراسیون در این دیدار گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی در ۴۲ سال گذشته شاهد رشد زیرساخت ها و افتتاح خانه های ورزش روستایی بوده ایم که این اتفاق جزء افتخارات انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: در راستای اهداف همگانی به دنبال برگزاری جشنواره های مختلفی در سطح روستاها هستیم که روحیه نشاط و شادابی و سلامتی را افزایش دهد و در بحث قهرمانی نیز با برگزاری مسابقات ورزش های سنتی و بازی های بومی و محلی سعی بر استعدادیابی داریم تا بیش از پیش شاهد رشد و شکوفایی استعدادهای اهالی روستا در تیم های ملی و میادین بین المللی باشیم.

امیری خراسانی در پایان خاطرنشان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری و تاکید بر احیای روستاها، قطعا فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی با برگزاری رویدادها، جشنواره ها و مسابقات در همین راستا گام بر می دارد.

روز سه شنبه چهاردهم بهمن ماه جاری و به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، در مراسمی با حضور استاندار، رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان  و جمعی از مسئولین استانی به ۱۴ روستای استان کهگیلویه و بویر احمد تجهیزات و وسایل ورزشی ارسال شد.

حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با رئیس فدراسیون گفت: امیدوارم تا پایان دولت، سرانه ورزشی استان برای هر نفر به بیش از یک متر مربع برسد.

وی افزود: با توجه به گردشگرخیز بودن استان، پیشنهاد شما برای فعالیت در حوزه گردشگری و ورزش روستایی بسیار مورد توجه است و مجموعه استان در این راستا در کنار فدراسیون خواهند بود.

حسین کلانتری تصریح کرد: این که شما به عنوان رئیس فدراسیون با علم و آگاهی در دهه مبارک فجر در ابتدا به سیستان و بلوچستان و سپس به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده اید، جای خرسندی و خوشحالی دارد؛ چرا که در آمار، ابتدا سیستان و بلوچستان و سپس استان ما بیشترین جمعیت روستایی کشور را در خود جای داده اند.

استاندار کهگیلویه و بویر احمد در پایان خاطرنشان کرد: آماده برگزاری جشنواره ها و مسابقات در سطح کشور هستیم و امیدوارم وزارت ورزش و جوانان نیز در حوزه اعتبارات این استان را به طور ویژه ببیند.

رئیس فدراسیون در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویر احمد گفت: در ابتدا ایام دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت عرض می کنم و خوشحالم که امروز در خدمت مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد هستم.

وی افزود: خوشبختانه هیئت استان کهگیلویه و بویر احمد جزء هیئت های خوب است و بایستی از مجموعه اعضای هیئت تقدیر و تشکر کنم. این وظیفه دوستان را برای رشد و تعالی سنگین‌تر می کند.

رئیس فدراسیون عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد ماهیت گردشگری دارد و به همین منظور پیشنهاد من این است که در بحث گردشگری و ورزش روستایی و بازی های بومی محلی، این استان به عنوان پایلوت معرفی شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار