سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:با فوت ۲ نفر دیگر از مبتلایان قطعی کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، شمار متوفیان کرونا در این استان به یک هزار و ۴۸۲ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد طاهری, سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به شناسایی ۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، افزود:مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان همدان به ۱۰ هزار و ۱۸۵ نفر رسیده است.

او ادامه داد: همچنین با فوت ۲ نفر دیگر از مبتلایان قطعی کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، شمار متوفیان کرونا در این استان به یک هزار و ۴۸۲ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶۴ مورد بود که از این تعداد ۳۴ نفر در بخش عادی و ۹ بیمار در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی استان بستری شدند.

طاهری اضافه کرد:  وضعیت جسمی ۳۴ بیمار وخیم گزارش شده است.

او درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۶۶، بهار ۵۸۲، تویسرکان ۶۴۱، رزن ۴۳۱، درگزین ۱۹۲، فامنین ۱۷۸ و کبودراهنگ ۶۵۰ نفر بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: همچنین یک هزار و ۸۸۳ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۲۷ نفر در نهاوند و سه هزار و ۸۶۰ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

طاهری یادآور شد. از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، پنج شهرستان همدان، فامنین، اسدآباد، بهار و ملایر در وضعیت آبی و مابقی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.