داداش زاده، پیشکسوت فوتبال ایران در حاشیه مسابقات خیریه رشته بووجیا بین ورزشکاران معلول و پیشکسوتان فوتبال ایران توضیحاتی داد.

 بهزاد داداش زاده، پیشکسوت فوتبال ایران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه مسابقات خیریه رشته بووجیا بین ورزشکاران معلول و پیشکسوتان فوتبال ایران اظهار کرد: خوشحالم که در جمع این عزیزان هستم. من بازیکن تیم ملی فوتبال بوده‌ام و اکنون خوشحالم که این ورزش جدید را یاد گرفتم.

او افزود: این ورزش یک ورزش ملی است، رقابت های جهانی و المپیک دارد و در این شرایط دیدن این بازیکنان با انگیزه باعث خوشحالی من شد. از مربیان و کسانی که از این ورزش حمایت می کنند، تشکر و قدردانی می کنم.

داداش زاده در ادامه گفت: من از عموم مردم خواهش می کنم که نگاه ویژه ای به این عزیزان داشته باشند. واقعا فکر می کردم مشکلات خیلی زیادی در فوتبال ما وجود دارند؛ اما با دیدن این ورزشکاران نظرم تغییر کرد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال ایران تصریح کرد: به نظر من در انتخابات فدراسیون فوتبال باید شخصی انتخاب شود که بتواند مشکلات فوتبال ایران را حل کند. بزرگترین مشکل ما در حال حاضر فساد در فوتبال است و اگر از بین برود به طور حتم  پول های زیادی وارد فوتبال ایران خواهند شد که در آن صورت می توان برای مربیان تیم ملی هزینه کرد و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

او خاطر نشان کرد: امیدوارم هر شخصی که رئیس فدراسیون فوتبال ایران می شود، به فوتبال کشورمان کمک کند و مانند رؤسای قبلی ، فوتبال  کشور را به چالش نکشد؛ اما اگر علی کریمی که خودش از جامعه فوتبال است رئیس فدراسیون شود، برای فوتبال ایران خوب خواهد بود.


بیشتر بخوانید



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار