سرهنگ جمالی از برگزاری کلاس‌های آنلاین پیشگیری از آسیب‌ها و تهدیدات سایبری در بستر برنامه شاد ویژه دانش آموزان مدارس استان ایلام خبر داد.

سرهنگ علی جمالی رئیس پلیس فتا استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: با گسترش ویروس منحوس کرونا و نیاز به آموزش آنلاین و کوچ دانش آموزان به این فضا و دخیل شدن زندگی روزمره شهروندان با این فضا، پیشگیری از آسیب‌ها و تهدید‌های ناشی از فشای سایبری، به دغدغه بسیاری از مردم به خصوص والدین تبدیل شده است.

این مقام مسئول افزود: با توجه به این تغییر الگوی آموزشی دانش آموزان، این نیاز احساس شد که باید برای پیشگیری از آسیب‌ها و تهدیدا پیش روی دانش آموزان در این حوزه چاره اندیشی کرد.

او ادامه داد: طی تعامل با مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، مقرر شد کارگاه‌های آموزش همگانی ویژه دانش آموزان مدارس استان ایلام در خصوص پیشگیری از آسیب‌ها و تهدیدات فضای سایبری با حضور کارشناسان پلیس فتا برگزار شود.

این مقام مسئول گفت: در این کارگاه‌های آموزشی که به صورت آنلاین در بستر برنامه شاد برگزار می‌شود، دانش آموزان ضمن آشنایی با آسیب‌ها و تهدید‌های فضای مجازی و انواع جرایم، با استفاده از راهکار‌ها و راهنمایی‌های ارایه شده در خصوص امنیت و نحوه فعالیت در فضای مجازی، از بروز مشکلات برای خود و سایر اعضای خانوده جلوگیری کنند.

سرهنگ جمالی عنوان کرد: مسئولین ادارات آموزش و پروش شهرستان‌های استان و مدیران مدارس در صورت تمایل بر برگزاری کلاس‌های آموزشی آنلاین، می‌توانند با کارشناسان پلیس فتا از طریق شماره تلفن ۰۸۴۲۱۸۲۱۱۳۳ هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.