۱۱۸ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان ترکمن با اعتبار ۵۷ میلیارد تومان در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مراسم افتتاح طرح‌های شهرستان بندر ترکمن در دهه فجر با حضور استاندار گلستان و تیموری معاون وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد.
 
شیرنگی، فرماندار شهرستان ترکمن در رابطه با این طرح ها گفت: ۱۱۸ طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان و اشتغال ۸۸ نفر در ایام الله دهه فجر امسال در سطح شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

او افزود: سال گذشته ۵۷ طرح با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و اشتغال ۵۶ نفر بود و با مقایسه آمار طرح‌های امسال با سال گذشته می‌بینیم تعداد آن‌ها به میزان ۱۰۰ درصد، اشتغال به میزان ۶۰ درصد و مبلغ اعتبارات به اندازه ۴۰۰ درصد افزایش داشته است.

شیرنگی ادامه داد: در دهه فجر امسال ۹۶ پروژه عمرانی شامل ۸۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و ۱۶ پروژه با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان در شهرستان کلنگ زنی شد.

او گفت: ۲۲ پروژه اقتصادی و اشتغالزا در مجموع با اعتباری بالغ بر ۱۰میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با ایجاد اشتغال برای ۸۸ نفر افتتاح و کلنگ زنی می شود،  از این تعداد ۲۱ پروژه افتتاح و یک پروژه با اعتبار ۱۸۰ میلیون تومان کلنگ زنی شد.

انتهای پیام/ق
برچسب ها: دهه فجر ، افتتاح طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.