نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اطلاع از آرای وکلا در مجلس از حقوق مردم است و موجب افزایش اعتماد عمومی می‌شود.

کیومرث سرمدی,نماینده اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: اطلاع از آرای وکلا در مجلس از حقوق مردم است و در مجلس  به اولویت دارشدن شفافیت آرای نمایندگان رای مثبت داده است.

او ادامه داد: پیرو درخواست‌های به حق مردم برای مطلع شدن از آراء وکلای خود در خانه ملت، معتقد به شفاف سازی آرا هستم و اعتقاد دارم این از حقوق مردم است که بدانند نمایندگان آن ها به طرح ها و لوایح چه رایی می دهند‌.

نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:سابق بر این و در ابتدای شروع به کار مجلس نیز موافقت و نظر مثبت خود درباره این طرح را اعلام  کرده ام.

سرمدی تاکیدکرد:شفافیت آرا باعث افزایش اعتماد عمومی در کشور می شود.

او در ادامه با اشاره به طرح آمايش دانشگاه هاى كشور در سال ١٣٩٤ در شوراى عالى انقلاب فرهنگى وزارت علوم بدنبال تجميع دانشگاه ها است، افزود: در مصوبه شوراي عالى انقلاب فرهنگى، استان همدان در كنار استان هاى قم و مركزى تحت عنوان منطقه چهار مطرح شده و دانشگاه سيدجمال الدين اسدآبادى به عنوان دانشگاه اصلى در كنار دانشگاه هاى بوعلى سينا و دانشگاه ملاير مورد تاكيد قرار گرفته است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اينكه دانشگاه سيدجمال الدين اسدآبادى زير مجموعه دانشگاهى ديگر قرار بگيرد جفا به سيدجمال الدين اسدآبادى است و مردم، بنده و امام جمعه محترم شهرستان به هيچ وجه از اين موضوع گذر نخواهيم كرد.

انتهای پیام/غ

برچسب ها: شفافیت آرا ، خانه ملت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.