۹ طرح شهرداری چابهار گرامیداشت دهه مبارک فجر با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمدیونس حقانی شهردار چابهار در حاشیه افتتاح این طرح‌ها گفت: عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی شهر شامل جدول‌گذاری و زیرسازی و آسفالت آماده سازی فضای سبز، تامین روشنایی، اقدامات عمرانی در اراضی ۷۰ هکتاری زیباشهر (زیرسازی، جدولگذاری و آسفالت بخشی از بلوار مولوی روانبد ومحور شهید چراغ مکان)، زیرسازی و آسفالت معابر منطقه گارگاهی، زیرسازی و آسفالت معابر سطح شهر (نبوت، سپاه، شهید صیاد۱۷، شهید مدرس ۵، حافظ ۲۲، جمهوری اسلامی ۱۶، شهیدفلاحی و کارگر، قدس ۷) ⁦ و⁩ اجرای جدول، کانال و کانیو جهت هدایت آب‌های سطحی از جمله پروژه‌های افتتاح شده است.

محمدیونس حقانی بیان کرد: دولت برای عمران و آبادانی این منطقه از خطه ایران اسلامی تلاش‌های زیادی کرده که قابل تقدیر است.

او افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای انعکاس فعالیت‌ها و عملکرد جهادی نهاد‌های مختلف و ادارات از جمله شهرداری چابهار است که با افتتاح پروژه‌های عمرانی بخشی از خدمات به مردم بازگو شود.

شهردار چابهار تصریح کرد: امروز با افتخار اعلام می‌کنم که مشکلات چند دهه حاشیه نشینی با همت و تلاش مسوولان در حال پیگیری و شاهد ساماندهی این مناطق فاقد امکانات هستیم و این یکی از افتخارات دولت است.

او ادامه داد: کارکنان شهرداری چابهار در اقدامی خدا پسندانه و خود جوش به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و به منظور افزایش ذخایر بانک خون شهرستان همزمان با بحران کرونا خون خود را اهدا کردند.

حقانی گفت: شهرداری چابهار نسبت به آذین بندی میادین و بلوار‌های شهر چابهار به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر نیز اقدام کرده تا شاهد ترسیم یادآوری روز‌های اول انقلاب باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار