مرکز شتاب ایده با فعالیت در حوزه‌های صنعت ساختمان، آب، انرژی و محیط زیست در مراسمی با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد نجاتیان اسدی مدیر مرکز شتاب ایده مشهد گفت: تدارکات برای فعالیت این مرکز از سال ۹۷ آغاز شد و اینک به مرز سوددهی و تولید ایده‌ها رسیده است.

او افزود: مرکز شتاب ایده مشهد با فعالیت در حوزه‌های مرتبط با امور صنعت ساختمان، آب، انرژی و محیط زیست ۱۲ استارتاپ را تحت حمایت و پوشش خود دارد.

بیشتر بخوانید

مدیر مرکز شتاب ایده مشهد ایده‌های این مرکز را قابل طرح و ارائه در سطح بین‌المللی اعلام کرد و ادامه داد: امروز در همین چارچوب دو طرح مرکز شتاب ایده مشهد که به مرحله تولید و صادرات رسیده‌اند با حضور معاون رئیس جمهور رونمایی شد.

نجاتیان "تابلو‌های آسانسور" را یکی از همین طرح‌ها ذکر و بیان کرد: تابلو‌های آسانسور این مرکز به کشور‌های عراق و افغانستان صادر می‌شوند و درآمدزایی ارزی دارند.

او تصریح کرد: دومین طرح رونمایی شده که در نوع خود برای نخستین بار تولید شده "یادداشت انرژی" نام دارد که با نصب کیو. آر کد (QR code) می‌تواند اطلاعات مربوط به مدیریت مصرف انرژی را ارائه نماید.

مدیر مرکز شتاب ایده مشهد تاکید کرد: مشهد با فعالیت مرکز شتاب ایده و طرح‌های آن به "پایتخت پایلوت اجرای طرح‌های استارتاپ حوزه انرژی" تبدیل می‌شود.

نجاتیان اظهار کرد: این مرکز با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.