رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ۴۶ طرح صنعتی و تولیدی به مناسبت دهه فجر در استان اردبیل به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ۴۶ واحد تولیدی با اشتغال یک هزار و ۵۳ نفر و سرمایه گذاری ۲ میلیارد و ۶۲۹ میلیون و ۹۰۸ هزار ریال به مناسبت دهه فجر در سطح استان اردبیل به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: در این واحد‌ها انواع پروفیل، مواد غذایی، قطعات پلاستیکی، قطعات خودرو، پوشاک، مصالح ساختمانی، شیرآلات بهداشتی، انواع آب معدنی، انواع خوراک دام، طیور و آبزیان بر پایه کنجاله، ماسک پزشکی، نئوپان و توپ والیبال تولید خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در خصوص افتتاح واحد‌های صنعتی و تولیدی استان، اظهار کرد: با همت سرمایه گذاران و تلاش دستگاه‌های اجرایی و خدمت رسانی به مردم در انجام پروژه‌های اقتصادی، شاهد بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی و تولیدی در سطح استان هستیم تا بدین طریق موجبات توسعه اقتصادی استان فراهم شود.

صادقی به ایجاد اشتغال مستقیم برای یک‌هزار و ۵۳ نفر با افتتاح طرح‌های دهه فجر اشاره کرد و افزود: حمایت از سرمایه گذاران در راستای ایجاد واحد‌های صنعتی و تولیدی از جانب سازمان صمت استان با جدیت و قوت ادامه دارد و تا پایان امسال تعداد قابل توجهی از پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.