رئیس پلیس فتای استان سمنان گفت: فردی که با راه‌اندازی صفحه‌ جعلی در شبکه اجتماعی اینستاگرام در پی انتقام از همسر سابق خود بود، در سمنان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ حسین صادقی رییس پلیس فتا استان سمنان گفت: فردی به پلیس فتا مراجعه و درباره مزاحمت و هتک حیثیتش در شبکه اجتماعی اینستاگرام شکایت کرد.
 
 او افزود: با توجه به ارائه مستندات مشخص شد متهم با استفاده از بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام،برای شاکی  مزاحمت ایجاد و حیثیت وی را خدشه دار کرده است.
 
رئیس پلیس فتای استان سمنان با اشاره به دستگیری متهم با هماهنگی مراجع قضایی  ادامه داد: متهم در ابتدا منکر هرگونه مزاحمت برای شاکی پرونده شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو شدن با ادله دیجیتال انکارناپذیر، به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی به قصد انتقام از همسر سابق خود اعلام کرد.
 
سرهنگ صادقی به اخلال‌گران امنیت سایبری هشدار داد: پلیس فتا با افرادی که به صورت مخفیانه، از اطلاعات شخصی دیگران از قبیل فیلم و عکس سوء استفاده می‌کنند و باعث از بین بردن حقوق شهروندی کاربران ، هتک حیثیت و به خطر انداختن امنیت شهروندان می‌شوند،  برخوردی قاطع و قانونی خواهد داشت.
 
انتهای پیام / گ
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار