با نظر فدراسیون اسکواش ساجده کریمی بعنوان کمک مربی در اردوی تیم ملی جوانان حضور یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبداللهی مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز، گفت: مرحله نخست اردوی تیم ملی اسکواش جوانان دختر ایران از روز شنبه یازدهم بهمن به میزبانی مرکز ملي اسکواش انقلاب تهران با دعوت از فاطمه فلاحتي از يزد ، نازنين تقي نژاد از يزد و ستايش پزشکي از مرکزي آغاز شده که با نظر فدراسیون این رشته ، ساجده کريمي از استان فارس بعنوان کمک مربی در کنار اسکواش بازان حاضر در این اردو حضور دارد.

او، بیان کرد: قرار است مرحله دوم اردوی تیم ملی اسکواش رده سنی جوانان دختر هم از ۲۶ بهمن تا دوم اسفند و مرحله سوم از نهم تا ۱۴ اسفندماه برگزار شود که ثمین حسن پور اسکواش باز فارسی و نگار پورصالحی مربی شیرازی در مرحله سوم حاضر خواهند بود.

عبداللهی، تصریح کرد: اين اردوها با باتوجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در ایران با تعداد محدود سه نفره با يک کمک مربی ملي به عنوان کادر فني در بازه هاي زماني مختلف  تا ۲۰ اسفند ماه ادامه دارد.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز، ادامه داد: سرمربی گری تیم ملی اسکواش دختران جوان کشورمان را نازنين حيدري برعهده دارد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.