فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۱۰ نفر از عوامل نزاع دسته جمعی در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علیرضا دلیری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از وقوع یک مورد درگیری و نزاع در حوالی کلانتری ۲۱ نیایش تیمی از ماموران به سرعت وارد عمل شدند.

او گفت : ماموران با حضور خود علاوه بر پایان دادن به درگیری، ۱۰ نفر از عوامل اصلی را دستگیر و به کلانتری ۲۱ نیایش منتقل کردند.

دلیری با اشاره به کشف تعدادی سلاح سرد از عوامل درگیری، افزود: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل وا افراد دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۳۰ فقره سرقت قطعات خودرو و دستگیری ۵ سارق

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۳۰ فقره سرقت قطعات خودرو در شهر کرمانشاه با تلاش ماموران کلانتری‌های ۲۲ ظفر، ۱۷ بعثت و ۲۶ آزادگان خبر داد.

او گفت: ماموران کلانتری‌های ۲۲ ظفر سارقی را دستگیر کردند که به ۸ فقره سرقت و ماموران کلانتری ۱۷ بعثت نیز سارق دیگری را دستگیر کردند که به ۷ فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کردند.

دلیری ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۶ آزادگان هم در پی گشتزنی‌های هدفمند، به ۳ سارق حین سرقت برخورد و در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

رئیس پلیس کرمانشاه افزود: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۵ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو اعتراف و سپس به همراه دیگر سارقان دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در روانسر

فرمانده انتظامی شهرستان روانسر از کشف ۱۰ تن و ۴۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

ایمان مرادی افزود: ماموران انتظامی روانسر حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۰ تن و ۴۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف کردند.

مرادی از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در "صحنه"

فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق در شهرستان "صحنه" به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد.

علی اکبر جاویدان افزود: ماموران انتظامی "صحنه" حین گشت زنی در محور خروجی این شهرستان و با کار‌های اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی استان موفق به شناسایی یک دستگاه کامیون حامل مواد سوختی شدند.

او ادامه داد: ماموران پس از طی مسافتی و متوقف کردن کامیون، بازرسی‌های لازم را به عمل آورده و موفق به کشف ۳۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از دستگیری راننده کامیون و معرفی وی به دستگاه قضائی خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.