دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه از توزیع یک هزار بسته کمک مومنانه بین خانواده‌های محروم و نیازمند استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سید جعفر امامیان دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه گفت : در مرحله سومین مرحله از کمک‌های مومنانه تعداد یک هزار بسته تأمین نان به ارزش ۴۵۰ میلیون تومان با کمک‌های آستان قدس رضوی و خیرین بین خانواده‌های محروم شناسایی شده توسط خادمیاران رضوی در استان کرمانشاه توزیع خواهد شد.

او گفت : ارزش هر بسته ۴۵۰ هزار تومان و خانواده‌ها می‌توانند به مدت سه ماه نان مورد نیاز خود را تأمین کنند و برای حفظ کرامت خانواده‌ها این کمک‌ها به صورت کارت بانکی اجرایی شده است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه افزود: خادمیاران رضوی در لبیک به منویات مقام معظم رهبری در مراحل پیشین تعداد هفت هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان استان کرمانشاه توزیع کرده‌اند.

امامیان افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا خادمیاران رضوی با حضور در بیمارستان‌ها و کارگاه‌های تولید ماسک سعی کرده‌اند در کمک به کادر درمان و از بین بردن این ویروس منحوس مشارکت داشته باشند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.