آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای مازندران تاکنون به یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر آموزش مهارتی داده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران گفت: حرکت آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران به سمت ارایه آموزش‌های فناوری نوین آغاز شده و استفاده از شیوه‌های نوین آموزشی همچون آموزش مجازی و شبیه ساز‌ها مد نظر بوده که شیوه اجرایی آن نیز شروع شده است.

او افزود: آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای مازندران به ۹۲۸ عدد افزایش یافته و با ۱۴۵۰ نفر مربی توانسته اند به ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر آموزش مهارتی بدهند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران از افزایش مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای به ۲۰ مرکز و کارگاه آموزشی به ۱۸۰ عدد خبر داد و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۵۵ جلد کتاب تالیف و چاپ شده، ۱۰۰ مقاله علمی تدوین و ارایه و ۱۴۰ استاندارد آموزشی تدوین شده است.

درویشی کسب عنوان دستگاه برتر در شاخص دولت الکترونیک، کسب ۵ مدال در مسابقات جهانی مهارت، کسب بیش از ۱۰۰ مدال در مسابقات ملی مهارت، کسب بیش از ۱۰ دیپلم افتخار در مسابقات جهانی توسط کارآموزان مازندرانی، کسب بیش از ۱۰ عنوان رییس مرکز نمونه کشوری، ۳۰ مربی نمونه کشوری، ۲۰ مدیر آموزشگاه آزاد نمونه کشوری و همچنین کسب عنوان روابط عمومی برتر در بین ادارات کل سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از مهمترین دستاور‌های ۴۲ ساله آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران اعلام کرد.


انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.