مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت : این شرکت از سال ۱۳۷۱، تاکنون موفق به واگذاری حدود یک‌هزار و ۷۰۰ زمین صنعتی در شهرک‌ها به صنعتگران شده است .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بیژن کردستانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت : این شرکت از سال ۱۳۷۱، تاکنون موفق به واگذاری حدود یک‌هزار و ۷۰۰ زمین صنعتی در شهرک‌ها به صنعتگران شده که با اشتغال نزدیک به ۲۲ هزار نفر، نقش به سزایی در رشد و تعالی صنعت کشور داشته است.

او گفت : دهه فجر فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌هاست و این‌که چه بودیم و چه می‌کردیم و چه می‌خواستیم، و اکنون کجاییم و چه می‌کنیم.

او ادامه داد:کمترین ثمره این انقلاب، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر است و این اتفاق بزرگی است، اتفاقی که باعث سربلندی ملت بزرگ ایران شد و امروز انقلاب اسلامی ایران به درجه‌ای از رشد و بالندگی رسیده که جهان را تحت تأثیر خود قرار داده و ملت‌های آزادی‌خواه از این انقلاب بی‌نظیر الهام می‌گیرند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه که در سال ۱۳۷۱ تاسیس شده، تاکنون موفق به واگذاری حدود یک‌هزار و ۷۰۰ زمین صنعتی در شهرک‌ها به صنعتگران شده است که با اشتغال نزدیک به ۲۲ هزار نفر، نقش به سزایی در رشد و تعالی صنعت کشور داشته است.

او افزود: این شرکت با فراهم آوردن زمین‌ها مساعد صنعتی و تاسیسات زیربنایی و امکانات برای فعالیت صاحبان صنایع و ارائه خدمات به آن‌ها، توانسته به عنوان یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی، در پیشرفت صنعت کشور نقش مهمی را ایفا کند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.