مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج گفت: برای رفع مشکلات ترافیکی حسین آباد مهم ۱۱ قطعه از املاک معارض آزادسازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مرتضی جلالیان، مدیر منطقه ۲ شهرداری از اتمام عملیات تملک املاک واقع در طرح بلوار حسین‌آباد خبر داد و گفت: با توجه به مشکلات ترافیکی در این خیابان و لزوم ساماندهی ایستگاه راه‌آهن کرج، عملیات تملک ۱۱ قطعه از املاک معارض این طرح در دستور کار قرار گرفت.

او بابیان این که اجرای این طرح ازلحاظ کاهش بار ترافیکی بسیار حائز اهمیت است، افزود: این بلوار بر اساس نیاز شهروندان تعریف و در حال اجرا است.

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج گفت: مجموع مساحت تملک شده پنج هزار و ۶۴۱ مترمربع است، که به‌صورت کامل پس از آزادسازی برای اجرای خیابان موازی حسین‌آباد تحویل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری کرج قرار گرفت.

جلالیان بابیان اینکه مشارکت شهروندان در اجرای طرح، تضمین نگهداشت این طرح است، گفت: اعمال نظرات و سلیقه شهروندان در اجرای طرح نه‌تن‌ها هزینه اضافه‌ای به شهرداری تحمیل نمی‌کند بلکه توجه به نیاز‌های آن‌ها، حس مشارکت مردم را در نگهداری از طرح ها تقویت و نهادینه می‌کند.

او در پایان افزود: مجموعه مدیریت شهری همواره در تلاش است تا با ایجاد و احداث پروژه‌ای عمرانی، جهت رفاه هرچه بیشتر شهروندان گام مؤثری بردارد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.